Borste efterlyses
Vet att det pratades om en borste som skulle vara så otroligt bra härinne förut. Har försökt leta efter den gamla tråden men kommer inte ihåg vad den hette eller vad den handlade om ursprungligen.
Hoppas någon av er vet vad jag menar 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Furminator, även kallad mirakelborsten, misstänker jag att du menar.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#2 Ja, tack! Har du testat den?

Furmitator hittade jag närmast Norge, och 369 Kr är lite överdrivet tycker jag. Mirakelborsten är inte samma sak, det ser ut som en femtiotals röd plyschsoffa.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
#4 Förstod inte vad du menade?
#5 Är du nöjd med din?

Jag älskar min! Lade upp foto den i en tråd här på den, och ett när jag dragit den genom pälsen på min icke fällande golden. Den är suverän!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Är väldigt sugen på en måste jag säga :) Fungerar den lika bra på alla slags pälsar?

#6 Jo, mirakelborsten kallar man väl den tygbeklädda borsten som är vanligtvis röd sammet eller plysch, som den handvarianten på bilden.
Sen furmitaror är ju en annan sak en effektivare "kam"
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

mirakelkammen tycker ja är bra men den är kanske mer för sista puttsen innan utställning den har något antistat i sig så pälsen blir heller inte statisk efter man annvänt den vilket ja tycker är supper..
#6 Ja de är jag, får av mkt underull jmf med de andra bortsen jag har.
#7 Ja, det var nog den tråden jag menade att det pratades om den i. Verkar ju vara kanon, har beställt en nu.
#8 Har beställt en så kan tala om hur den funkar på Eros sen, de har ju samma päls 
#9 Aha, ja då är jag med!
#11 Vad bra, hoppas att jag blir nöjd också.
#12, perfekt :) Tänkte upplysa min pappa om borsten med eftersom han har tre jappar, som kan ge ifrån sig en hel del hår, så det vore bra o veta hur bra den funkar :)
Fick borsten idag och har bara testat lite, mest på katten men lite på Eros också. Tycker den funkade bra på båda två.
Eros fäller inte nu, men den tog en del på honom ändå. Katten gör däremot inte annat än fäller just nu och på honom fick jag bort massor.
Ska testa lite mer sen, men hittills tycker jag den varit väl värd pengarna i alla fall.