Underbar blandras säljes
Vi har en unghund som är korsning mellan, Vaktel och jämthund, han är svart med vita tecken. En helt underbar individ, dessvärre funkar han inte ihop med vår andra hund o vi måste sälja honom.
Han är van vid barn, hästar , katter.. ja de mesta.. Glad o framåt, en hund som gillar att träna ! då det är ganska svårt med båda hundarna hemma så hoppas vi hitta ett hem så fort det går !
är du intresserad så hör gärna av dig ! du kan PMa eller maila sanne.ardenius@telia.com
bild på Walle finns på vår hemsida, under hundar..
pris tanke 4500 kr, men då hemmet är viktigast så hör av er.

Jätte söt hund!! Hoppas ni finner rätt hem!
En liten tanke, kastrering kanske är en lösning??
Lycka till!

jo men han har ej åldern för kastrering än. Sen behöver han ett mkt aktivt hem, kanske mer än vad vi för tillfället kan ge. han är ju avlad för Jakt o det skulle passa honom !
Bra att du försöker hitta ett bra hem till lille killen! Men vad jag har uppfattat så är detta ingen köp&sälj sida. Men för mig går det bra att du la in detta!
Hoppas det finns nån som är sugen på ett sötnöt:)

#3 Det är riktigt, vi har ingen handel med hundar här. I bland när det är kris får man se mellan fingrarna för hundens bästa.
#0 Hoppas du hittar ett bra hem åt den lille sötnosen.
Lycka till!

jag ber om ursäkt om jag satt ut honom här, trodde det var ok..
Vill ni ta bort annonsen är det ok, hoppas dock någon kanske nappar på det….

Vet inte hur gammal han är, men man kan kastrera tidigt. Vidar var 6 mån, i USA kastreras väl alla hanar som inte ska gå i avel innan de säljs nästan…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
kastrera kan man göra direkt kulorna är på plats. detta är jättevanligt att det görs på katter…
hoppas du hittar ett bra hem till honom;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#6&7 instämmer, kastrera innan könsmognad ger bästa resultat.

Priset är inte 4500.. vi har sagt 3000 ! vi har väldiga problem med hundarna just nu o behöver hitta ett bra hem till honom !!!

Har inte valpens uppfödare ngn möjlighet att köpa tillbaks valpen, den är ju inte så gammal än, eller är hon/han med på ett hörn och hjälper er med att försöka omplacera hunden.