Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 712 ggr
blondifire
0

Buddha och Leo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

börjar bli vännerSkrattande

S*Winsnes Wilda

kerstinjo
0

Vilken sötnos. Mer bilder!

Kerstin 

gejsa
0

Se där, det artar sig. Skrattande Din katt, förresten liknar min. Är din långhårig?

ingann
0

vad gulligt:) Leo ser inte ut att bekymra sig över att det kommit en vovve i huset:) Vad säjer de andra kissarna då?

akta bara så inte Buddha tar sig upp o river dina fina hyllor  i köketTungan ute labbar brukar göra massa hyss har jag läst nånstans;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

blondifire
0

#2.han är en Norsk skogkatt,har 4 st o en husis.

#3 hihi.ja dom kan en massa,när han blir lite större e det nog dax o hitta nya lösningar.dom andra går det ok med,typ status qou Skrattande.dom nosar glatt på honom när han sover,hi-hi..

S*Winsnes Wilda

joooossan
0

Aww så söta!Kyss

Josefinejumpforjoy.blogg.se

ingann
0

#4 haha min Razzel har fortfarande inte helt accepterat Åskar fast det gått över 1 år;p Nosa på honom när han sover går bra, annars skrämmer hon iväg honom när han kommer för nära eller så lägger hon sig i dörröppningen till köket så han inte vågar gå in *s* Hon vet att han har respekt för henne. Husisen däremot har aldrig varit några problem…

/Ingalill

BrightGloria
0

Vad kul!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

blondifire
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja här e det killarna mot tjejerna lite nuSkrattande. nu ikväll "råkade" dom leka springleken tills dom båda insåg vad dom gjorde,då sprang Buddha in i dörren haha!! stackarn men det såg så roligt ut.Leo tvärnita o undrade vad han gjordeGlad.ett foto till på Buddha,svårt o få skarpa,han e ju inte still direkt..

S*Winsnes Wilda

ingann
0

haha inte lätt att vara ensam vovve bland kissarna Tungan ute

/Ingalill

Molle08
0

Söt labbe.