Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 875 ggr
maaro
0

Vet ni vad.....

Jag har en knasboll till valp, önskade att jag hade kameran när jag upptäckte var han var. Han hade tagit sig upp på matsalsbordet och käkade knäckemackor tillsammans med min katt Manipi, han satt i brödkorgen.

Zebben
0

Låter som om de hade lite mysigt. Men kanske läge att träna bort att man inte får gå på borden. Flört

maaro
0

Ja jag hoppas att jag slipper se han där uppe någon mera gångGlad

Zebben
0

Det kan Du nog önska. Har det lönat sig en gång så lär han ju undersöka det ytterligare en gång. Flört

Paulines
0

Hahaha aw guud va gulligt :D

[Vargnatt-]
0

Lite kvällsfika för djuren Skrattande

RobFrazie
0

Fan vad busigt, men mysigt :D

gejsa
0

Haha ja, har man valpar så får man passa dom hela tiden. Annars hittar dom på bus.

maaro
0

Ja så nu har jag berättat för barnen att de måste ställa in stolen in till bordet när de är klara och att vi inte kan lämna kvar något på bordet. Molly har aldrig gjort ett sånt här bus.

Emaljoh4
0

Hahhaa, busigt! =D

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

maaro
0

Ja,han är bra busig, matglad. Idag öppnade han 1 påse med mandlar som låg framme på en stol i en plastkasse, vi hade handlat lite mandlar när vi var på marken i dag. Han är duktig på att lukta till sig mat, blir nog en bra sök hund, eller vad tror ni?Flört

Zekina
0

Busig hund, Han kan nog bli en bra sökhund om inte jakt.
Kanske beror på vad han är för ras också?

kerstinjo
0

Vilken goding, men ligger det godsaker (nåja, knäckebröd) inom rimligt avstånd så är nog frestelsen för stor. Glad

Kerstin