Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 851 ggr
Zebben
0

Så det kan gå....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta hände iof för ca 2 år sedan, men jag gick igenom våra bilder på datorn och hittade dessa.

Det är alltså en bekant till oss som köpt en stor giraff till min dåvarande valp Akira. Och vad gör man inte med en stor Giraff?

Jo, man tuggar….

Zebben
0

och tuggar….

Zebben
0

sen tar man hjälp av sin mamma…..och tuggar lite mer…

Zebben
0

och med lite teamwork….

Zebben
0

blir det så här….

Ninja
0

Haha vilka roliga bilder! Var det kul att städa sen? ;)

Zebben
0

#5. Nja, jag hittade skumgummi lite varstans i flera veckor efteråt. Fundersam men kul hade de… Skrattande

irma
0

Skrattande tänk vad roligt dom hade, härliga bilder…tur att dammsugaren är uppfunnen eller? och tur förresten att du var hemma om det var skumgummi i den ,,,

kerstinjoh
0

Räcka ut tunganhihi!! Är det inte det hundar har gossedjur till? Ja, att dissekera dem och kolla innehållet? Så har alla mina hundar gjort. Härliga kort!

Sussi
0

Hehe, vad sött!

Känner igen det där. HAr slutat ge mina hundar gosdjur eftersom de gnatar upp ett hål och sen sätter all kraft på att få ut vaddet ur dem. Vaddet i sin tur spitas ner i mindre delar och sen är processen klar. Sen överger de fd gosdjuret, dvs det är en "slit och släng" vara ;)

JA och så får man inte glömma spyorna av vaddrestrer.

Vattnadal
0

Vadd från den allra minsta leksak kan täcka ett helt hus, gärna mer än en våning… Fast själva "plysch-delen", trasan som återstår av tex en boll, kan vara en rätt bra sak att ha oxå, om bara någon annan vill ha den!

Här hemma har Raksha massor av dyra plyschisar, som hon får ha när husky-monstren är ute i hundgården, annars blir det vadd och trasor av dem…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Vattnadal
0

Bäst av alla är ankan. Hon biter gärna, och vill få fram ljuden ur den. Vildsvinet tex kan ju pipa i varje fot och nöffa om man biter rätt på magen. Ankan och svanen funkar bara på magen…

MVH Elin

Vattnadal
0

Fast en mjukistiger vill hon inte ha! (När Karlsson inte var tiger dög han dock.)

MVH Elin

-mmk-
0

#11 , en sån anka har vi  också .. och min hund älskar den , hon bär runt med sig den överallt , hon biter nästan aldrig sönder något ,, hon bär bara runt på dom .. sen har vi ju 4:a andra gosedjurs galningar här hemma som dock biter sönder allt i nalle väg dom kan hitta .. :p

det är bara min lilla Babben som inte biter sönder nåt ;)

Zebben
0

Min schäfertik, som är den vuxna hunden på bilden. Hon biter gärna sönder mjukisdjur. Särskilt de som har en pip i sig. Då vill hon, precis som vattnadalens hund få ut pipen. Den enda mjukis hon inte förstört är ett mjukishjärta som hon fick av min mamma. Konstigt nog! Den har hon bara och snusar på. Så söt så. Hjärtekuddar kan man ju inte tugga sönder. Skrattande

Hennum
0

hehe… vår hund brukar slita ut ögonen ur nallar… :P ser ganska groteskt ut.

vilka härliga bilder! :D hundar är bara för roliga

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan