Håller med. Jag höll på att börja grina när jag såg det i tidningen idag.. ='(
Sådanna människor alltså…

Ja, det är verkligen sjukt gjort. Hade man inte velat haft kvar hunden kan man avliva eller ge den ett nytt hem.
Ägaren skulle nog hälldre ta den än att den avlivades iaf…

Hur saliken tänker folk!? Jag fattar inte? Hur kan man ha hjärta till att bara lämna en hund så, helt försvarslös!?
ÅÅH!
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Finns mycket sjukt folk i samhället måste jag säga!
Det är alltid djuren som lider av människans dumhet, stackars hund! Vilket hemskt slut
Fy fabian. Kan inte fatta att nån kan vara så grym!
Jag kan inte änns hitta ord för sådant här.. Det är så otroligt grymt, elakt och sjukt!

Usch, ja det är verkligen helt sjukt :(
~Quila Roze~

Finns säkert många hundar som ligger ute i de svenska skogarna som bara blivit lämnade men som ingen hittar.

finns inga ord… samma behandling till personen ifråga kanske?

Ja ibland kanske man skulle sätta människan i fråga vid ett träd med en lina kring halsen och bundna armar och ben, för ungefär så mycket kan en hund göra som är bunden vid ett träd, alltså noll…
Jag blir också helt sjukt arg, ledsen och UPPRÖRD! Så fruktansvärt grymt! Jag kan inte i mina vildaste fantasier ens komma i närheten av en illusion av hur pass sjuk i huvudet den där människan måste vara! Oerhört tragiskt!

Ja som jag sagt innan, finns mycket sjuka människor i vårat samhälle, finns dem som gör andra grejer som är ibland kanske grymmare och värre än det på länken.
Ja fy f*n för såna männskor! Folk är inte kloka.
Stackars hund!
Ja man kanske skulle införa öga för öga, tand för tand….

Skulle vara lagligt att ser man någon göra något djur illa osv, då borde det vara lagligt att gå fram o ge dem en sån käftsmäll att dem tuppar av sen ta hunden och ringa polisen.

Iufs skulle inte funka i längden men iaf!
Nä men hårdare straff borde absolut införas! Som det är nu kan man bete sig hur som helst mot sina djur och slippa undan lindrigt.

Har gått och tänkt på hunden sedan igår, finner inga ord!
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#20 Varför inte kosta på ett veterinärbesök istället för att göra så där!?
Ja, det är många gånger jag har legat sömnlös när jag läst eller sett hur vi behandlar djur 
Folk är inte kloka helt enkelt!

Jag undrar verklig hur dessa människor tänker, hur ett sådant tänkande kan bli handling HELT SJUKT.
usch så hemskt :/ Jag blir så arg när jag ser sånt där