OT Är det nyttigt tror Ni att...
äta 3 bananer och 250 gr chokladkaka inom loppet av 1 timme. Blev såå sugen på att göra banangodisar. När man skivar bananer, smälter ljus marabochoklad och sen doppar bananbitarna i detta och så in i kylen. Då får man en hel mängd med jättesmaskigt godis. Detta har jag just tryckt i mig. Har lite kvar, men inte så länge till.
Undrar om illamåendet kommer innan jag ätit upp allt eller om det väntar till senare…. 

Kör hårt!
Själv ska jag synda i lite hallonsorbet :D
banan och choklad är en oslagbar kombination!
dock är allt med banan väldigt mättande.. Men det är kanske värt det ;) hehe
Åh det lät farligt gott ju! 
åhh vad gott det lät! det måste jag prova nån gång:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#1 Jo, tack jag har kört hårt. Det börjar bara liksom bli lite fullt i magen.
Men det är såå gott och såå lätt när man samtidigt sitter framför datorn. Man får inte samma känsla för hur mkt man liksom stoppat i sig. Men jag är så duktig annars så jag får unna mig banangodis idag. 

# 2 & 3 Det är grymgott!
Jag brukar ta små muffinsformar och lägga ut på en plåt. Sen lägger jag bananskivor ca 1½ cm tjocka. Smälter choklad, sen tar jag denna choklad och häller så det blir ett lagom fint lager på och runt själva bananskivan. Sen in i kylen. Bör ätas samma dag. Vilket är på gott och ont. 
#5 Tihi kan jag tänka mig att det är… 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Nu blev jag frestad, så det blir att köpa choklad och bananer imorgon då ;o ^^

Nu är de snart slut…är inte riktigt lika sugen på banangodis längre…

Go for it:D
Fan låter asgott :D

Låter jättegott. Jag ska ju eg inte äta godis för jag äter LCHF kost nu. Men dottern kom hem med en påse sura bilar och det var ju jättegott tyckte jag, men inte hon. Så nu är min mage jättesur och jag börjar få lite ont i magen. Suck!
Jag ska då just börja käka marabouchoklad. =P Mitt i natten ju, men jag blev så sugen. =P
(Ska börja mitt nya hälsosamma liv på lördag hade jag tänkt (och det har jag tänkt många gånger förr). Jag är ofta väldigt envis och borde därför klara det ganska bra, men det har varit lite dåligt med tid och planering och då har det inte blivit någon matlisteplanering.)

#0 Haha låter som värsta nyttiga kuren, tycker du ska hålla fast vid den =)

Jag tillhör också en av dom som sedan tre veckor tillbaka varken äter godis eller annat. Men bananen kunde jag tagit som den var ;) Tvekar inte två sekunder på att det var gott! 
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#14 Precis. Jag var hur pigg som helst igår kväll! Kunde inte somna på länge. Måste ju vara jättenyttigt godis. 

Fan är väldigt sugen på att testa samma sak :D
nu har jag varit och köpt bananer och choklad så ikväll ska det testas
som tur är har jag en son som älskar allt sött så jag slipper äta allt själv 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner