Har du kennel?
I så fall finns en ny sajt här på iFokus för dig! Där diskuterar vi allt som har med hundavel och uppfödning att göra. Sajten har bara varit officiell i 5 dagar, men redan är vi över 40 medlemmar. Som gärna får bli fler
.
Adressen? http://kennel.ifokus.se så klart!
Välkomna!
Jag såg det när jag höll på och tittade mej omkring.
Jätte spännande. Jag ska titta in sedan
Har ingen kennel men känner många som har. Har lagt dit sajten som favorit.

Vilken rolig sida. Sänder mina varmaste lyckönskningar med sajten.
Jag har för många år sedan haft kennel.Födde upp greyhounds.
Har en avelshane, men ingen kennel. Men jag tycker det är intressant och kommer absolut titta in på sidan. Om man får 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
kommer definitivt kika in:) även om man inte har kennel kan man ju titta vad nästa hund ska bli 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ni är så välkomna in! Men jag tror inte att den som inte är, eller vill bli, uppfödare hittar så mycket av intresse faktiskt. Sajten är tänkt för diskussioner kring parning, valpning och själva hunduppfödandet, uppfödare emellan. För den som letar valp och vill diskutera hundar i allmänhet finns det bättre sidor. Den här till exempel
. Men titta gärna förbi ändå!
#6 jag tror ju faktiskt att framtida valpköpare har större chans att hitta en uppfödare på en sida där just uppfödarna diskuterar än här där det mer är hundägare än uppfödare… eller ska ni inte berätta vilka raser ni har?
min familj har ju trots allt kennelnamnet kvar så vem vet vad som händer i framtiden;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner