Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 2531 ggr
toodiloo
0

leopardmönstrade saccosäckar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har sett lite sånna på nätet och så (annonser och på bloggar) men var har folk fått tag i dom? Vill gärna ha en sådan till min blivande hund, så hjälp mig nu!

Ser inte detta gosigt ut? OBS! lånad bild

Singo-Torpet
0

jag har köpt mina säckar på en möbel affär.

toodiloo
0

okej,fanns det leopardmönstrade och vad kostade dina säckar?

Singo-Torpet
0

det fanns alla möjliga färger och mönster i  2 olika strl och 2 olika tygg, de stora kosta nog runt 700kr (?) de mindre kanske ca 300-400kr. fanns i tyg liknande matrial som de ser ut att vara på bilden och en mera i plastaktikt matrial.. de i de plastiga kosta ca 40-60kr mera.

jag har 2 stora av det mera plastiga.. men var lite försiktiga om ni har inne katt de kan uppfattas lite som en katt låda med de dära kulorna i som de har, dock har mina låtit bli men min kompis fick sin totalt ned kissad :(

toodiloo
0

vi har ingen katt men tänkte att vi skulle köpa en  sådan till vår blivande hund, ser ju jäätemysig ut. O då räcker det väl med en liten säck va? till en liten hund?

Singo-Torpet
0

ja de lär de göra, min stora skulle nog en labbe kunna ligga på… den mindre är kanske ca lite över en meter lång ca. den störe kanske 1,5 eller lite till?

amorosa
0

Man kan ju sy ett fodral i vilken färg o vilket tyg man vill ha själv o dra över säcken,,

toodiloo
0

aa, ja tänkte det också. saken är bara att ja inte ens har en saccosäck =)

amorosa
0

Hahaha, ja det var värre det, Men sy du så har  du åtmindstone ett fodral klart i rätt färg när du får tag i saccosäck, Kolla på Blocket =)

Sandra
0

Sökte lite på blocket o hittade det här:

http://www.blocket.se/vi/19848998.htm?ca=11_s 

Det är väl exakt en sån dy är ute efter?

toodiloo
0

ja, precis den! det är bara det atttg bor i bålsta, sthlm.

Hur funkar sånt med bussgods?

Sandra
0

Gör du? Där är jag uppvuxen! Flyttade till Kungsängen i nov-08. Vet inte hur det funkar riktigt. Kolla deras hemsida?

toodiloo
0

vems hemsida? dom man skickar med? japp, ja flyttade hit i aug 07

Sandra
0

Ja, bussgods.se =) Där finns all information man behöver om man ska skicka med de. Vet inte om bussgods går enda till Bålsta. Men annars tror jag att Uppsala har en sån "depå" eller vad man säger. Så det kanske kommer dit. Men det är inte så långt till Uppsala från Bålsta.

Vart bodde du innan då? Varför flyttade du till lilla bålsta? Många frågor, men jag är nyfiken =) Och lite avis. Vill också bo där… saknar bålsta.

toodiloo
0
toodiloo
0

kollade där men vet ju ite hur  stor den va, verkade bli jättedyrt iaf :(

jag bor i bålsta för att min kille bodde här, o nu flytade vi ihop o fick lägenhet här så..men vi är på väg härifrån så fort som möjligt, trivs inte här.  Jag bodde i fj100 innan, 2 mil utanför enköping