ny här
jag är ganska ny på denna sida och vill gärna lära känna andra människor =) Jag har varit in lite förut och skrivit/svarat på trådar. Har en egen Storpudel tik.
ha en trevlig helg

Hej och välkommen hit! Själv har jag en schäfervalp på snart 6 månader och två blandraser på faktist storpudel. Dom blir 6 år i morgon den 5 oktober. Är födda hos mig. Ja, eg på Strömsholm med kejsarsnitt men dom kom ju hem sedan. :)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Välkommen säger jag också. Jag har några vovvar jag också.
Välkommen :). Jag har en berner sennen på lite mer än ett år :). Också har jag en kissekatt :)

Tackar! Söta djur ni har! =)

Jag säger också välkommen hit. Ngn storpudel har jag inte fast jag gilar dom hundarna väldigt mycket. Själv har jag en Whippet, katter plus lite andra djur..
#2, Vilken snygg skogis du har, Visst är väll skogkatterna ena underbara missar, :)
#7 tack;) jag tycker hon är jättefin fast andra säjer att hon har för små öron, är för tunn mm *s* men för mig som bara har henne till sällskap är hon finast i världen! Hon har faktiskt 1 kull efter sig oxå;) Men fler blir det inte.. ska kastrera henne nu i oktober eller november då jag inte vill ha henne på piller längre:)
/Ingalill

tack alla!

Hej! Välkommen hit!
Jag har några Norfolkterrier, en tik och två av hennes valpar som nu är nio veckor gamla.

Välkommen hit! Hoppas Du ska trivas…
Medarbetare Zebben

#15 jisses vilka små söta dunbollar 
/Ingalill
#15 Usch vad söta. =P Ska visa min bror som är sugen på att skaffa katt bara för att reta honom. =D
#0 Välkommen hit (lite i efterskott)! Jag är uppvuxen med storpudlar och just nu äger jag två shetland sheepdogtikar. =)

OJ så söta hundar!
15# Oj så söööta! Vi ska få en Helig Birma kull ni i slutet av Januari

Hej!
Jag är också ny här på hundforumet, har 2 labbradorer 3 norskskogisar och 1 huskatt.
Mvh Malin

Hej, jag är också ny, har inte ens lagt in några kort…vi har en Vizsla på 4 mån.