Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 1428 ggr
botakt
0

ny här

jag är ganska ny på denna sida och vill gärna lära känna andra människor =) Jag har varit in lite förut och skrivit/svarat på trådar. Har en egen Storpudel tik.

ha en trevlig helg

gejsa
0

Hej och välkommen hit! Själv har jag en schäfervalp på snart 6 månader och två blandraser på faktist storpudel. Dom blir 6 år i morgon den 5 oktober. Är födda hos mig. Ja, eg på Strömsholm med kejsarsnitt men dom kom ju hem sedan. :)

ingann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej och välkommen:) Jag har en blandiskille papillon/yorkshire/dv.pudel som fyller 1 år på fredag. + 1 norsk skogkatt och en huskatt Glad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Bleenda
0

Välkommen säger jag också. Jag har några vovvar jag också.

[Vargnatt-]
0

Välkommen :). Jag har en berner sennen på lite mer än ett år :). Också har jag en kissekatt :)

botakt
0

Tackar! Söta djur ni har! =)

sagalisa
0

välkommen hit! jag har en Tax och en blandisvalp. hoppas du kommer trivas!

Anett Lindbom
0

Jag säger också välkommen hit. Ngn storpudel har jag inte fast jag gilar dom hundarna väldigt mycket. Själv har jag en Whippet, katter plus lite andra djur..

#2, Vilken snygg skogis du har, Visst är väll skogkatterna ena underbara missar, :)

ingann
0

#7 tack;) jag tycker hon är jättefin fast andra säjer att hon har för små öron, är för tunn mm *s* men för mig som bara har henne till sällskap är hon finast i världen! Hon har faktiskt 1 kull efter sig oxå;) Men fler blir det inte.. ska kastrera henne nu i oktober eller november då jag inte vill ha henne på piller längre:)

/Ingalill

spikes
0

välkommen hit, själv har jag en collie vid namn snodden

botakt
0

tack alla!

kerstinjo
0

Hej o välkommen!

Hoppas du ska trivas bland detta glada gäng!

Kerstin 

V-lang
0

Hej! Hoppas du kommer trivas här Skrattande

Här hemma springer det runt en pigg 8 årig papillon som heter Skorpan.

krasivis
0

Hej! Välkommen hit!

Jag har några Norfolkterrier, en tik och två av hennes valpar som nu är nio veckor gamla.

Zebben
0

Välkommen hit! Hoppas Du ska trivas…Glad

Medarbetare Zebben

Singo-Torpet
0

hej och välkommen själv har ja en jack russel pojk född mars-08 och 2 ragdolls och 1 maine coon. (just nu lånar ja svärmors kattungar en del med)

kan man låta bli? 11st små S* Mammasmirakel.

ingann
0

#15 jisses vilka små söta dunbollar Kyss

/Ingalill

SparklingTindra
0

#15 Usch vad söta. =P Ska visa min bror som är sugen på att skaffa katt bara för att reta honom. =D

#0 Välkommen hit (lite i efterskott)! Jag är uppvuxen med storpudlar och just nu äger jag två shetland sheepdogtikar. =)

botakt
0

OJ så söta hundar!

15# Oj så söööta! Vi ska få en  Helig Birma kull ni i slutet av JanuariSkrattande

empan-hampus
0

Välkommen välkommen Skrattande Jag har en blandis som heter Oscar ^^ Och så har jag 9 råttor och imorrn får jag två hamstrar Glad

anaprincess
0

Hej och välkommen :) Jag har två krutpaket en Parson jackrussel terrier hane som heter Lukas på 8 snart 9 år och en Papillon hane som heter Jell-O och är 6 år. Hoppas du kommer trivas här :)

maaro
0

Hej!

Jag är också ny här på hundforumet, har 2 labbradorer 3 norskskogisar och 1 huskatt.

Mvh Malin

szirius
0

Hej, jag är också ny, har inte ens lagt in några kort…vi har en Vizsla på 4 mån.