Ny familjemedlem
Det blev tillökning i familjen igår! Ingen hund, utan en katt 
Kan ni förstå att någon slängt ut det här underbara lilla livet från en balkong?!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Vilken sötnos! Verkligen jättefin kisse 
Men utslängd från en balkong? 
#2 Ja visst är han
Gamla ägaren slängde ut honom från balkongen och han sprang och gömde sig under en bilhuv. Tack och lov var det en snäll granne som såg allting och kunde rädda honom.
#3 Herregud vilka människor det finns.
Men vilken tur att någon såg det och att ni kunde ta hand om honom sen
Vad heter han?

#4 Man upphör aldrig att förvånas… Vi köpte honom från ett katthem och alla historier man fick höra om katterna där. Man vill bara skrika rakt ut. Men här ska i alla fall Lill-Gustav få det bra! Han hette Lill-Gustav på katthemmet eftersom de redan hade en större Gustav. Vi har dålig fantasi, så han får fortsätta heta Gustav 
#5 Ja, eller hur?
Är det en birma du har?
Jag tycker han ska Heta Milton!
Kram
han ser ut som en Milton! Men Gustav är också fint!:)

Hihi! vilket sammanträffande!
Tycker katten ser ut som nån blanding mellan norsk skogskatt och vanlig huskatt! Mycket fin iallafall!
#9 Haha, tänkte chansa på birma eller ragdoll. Har själv varit inne på att köpa en ragdoll faktiskt. Jättefin är han i alla fall!

#12 Tack! Ja, jag funderade på Sibiriskt katt, Ragdoll och Maine Coon. Men tillsist blev det en hittekatt
Har du någon hemsida eller liknande?

#13 ja, står på min sida om inte länken funkar
Hemsida: www.torpets.dinstudio.se
inte uppdaterad men hona och så än men om du kollar mina länkar och går in på mammasmirakel så är de kerstin som ja samäger med annika sen ska milton även paras med flicka. min nya coonis tjej kommer från norge och finns inte med än.. bara grabbarna som finns på sidan än.
vilken sötnos! jag fattar inte att folk kan vara så grymma mot djur
jag bor längst ner men har nätat in balkongen för att inte katterna ska hoppa ut.. jag är livrädd för att nåt ska hända dem, så hur man kan kasta ut katten övergår mitt förstånd!
jättefin är han iaf och det verkar ju Eros också tycka;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#14 Tack, ska slå en kik 
#15 Nej, kommer nog aldrig förstå vad en del tänker med för nåt, eller ja de kan ju inte ha något att tänka med alls. Gustav är världens goaste, ligger här i mitt knä eller bakom mig på stolen när jag sitter här. Spinner bara man tittar på honom. Eros vill så gärna hälsa ordentligt och pussa på G, me G är lite rädd ännu.

Åh,vilken snygging.
Grattis till den nya vackra familjemedlemmen.
Går det redan så bra med hunden och katten, så bra.
Hur kan man vara så grym mot en liten katt, kasta ut från balkongen. Vilka idioter.
Tack Kerstin! :)
Ja, som sagt kan man undra.. Har lust att leta på f*nskapet..! En så go och snäll katt också! Nu ligger han bakom mig på stolen och myser :)

Så söt han är. Vilken tur att att han fick ett nytt hem och inte gick och blev vildkatt.
#19 Ja, det är tur att det finns snälla människor också