Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 1212 ggr
[daniel85]
0

Hundkompis sökes

Hej! jag o min sambo söker en ny familjemedlem till oss! Söker en trevlig renrasig/blandras spelar ingen större roll. Gärna lite äldre över 2 år helst. Vi är en familj bestående av mig och mig sambo ? Hunden Luna 1 år och masssa råttor! Här kommer vi kunna erbjuda massor med kärlek och tid. Då jag pluggar halvtid så har jag mycket tid tills över! Bor i lägenhet med en egen uteplats och närhet till skogsområden så det blir en massa utevistelser och promender även mycket bad på sommaren ;). Aktivitetverigen kommer att bestå av skogspromenader, löprunder runt 2 gånger i veckan kanske lite cykling, agilety lydnad eller vad som kan tänkas passa den blivande hunden =) Älskar att prova på nya saker och vår nuvarande hund  följer med os överlallt så de utsätts för så många olika sitavtioner som möjligt så de blir goa och lugna hundar som älskar att göra saker! i alla fall hör av er om ni har en hund som måste omplaseras och som ni tror skulle passa oss bra. har kollat på massa omplaserings sidor men ännu inte hittat någon passande ännu!