Lämnar IFokus !
Jag har en labbe som går i lydnad II och är
oerhört duktig i spår. Jag har haft hund i 20 år,
mestadels 2 stycken varje gång.
Jag skriver ett inlägg, mer som en berättelse om
hur pinsamt det var när jag tappade kopplet när
det var "snorhalt". Till svar får jag att jag är mer
eller mindre en idiot som inte kan något om hundar.
Jag blir rekommenderad att använda grimma på
hunden.
Det är inte första gången som jag får en hink vatten
över huvudet, även när jag har bett om hjälp.
Jag har tröttnat och vill att ni tar bort mig ur registret.
Hälsningar Gingle

Nej snälla sluta inte här, vi vill ha flera hundmänniskor, Jag läste din tråd och det är helt förståeligt att du ramlar efter din hund och det är så snorhalt (gjorde det själv med en mellanpudel häromdagen) det är sånt som händer.

I vilken tråd hände detta? Så jag kan gå in och läsa och se vem som skrivit vad? Vore tråkigt om Du vill lämna sajten, men vill Du det så tar Du själv bort Dig från registret.
Medarbetare Zebben
Inte ska du lämna oss heller! Det viktigaste är att du vet att du inte gjort något fel! Jag hade också legat i backen vid en sån situation;)
Hoppas du skakar det av dig och stannar!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

det inlägget har ja inte sett? (vilket då)
men ja har inte vart medlem så länge.. att tappa kopplet kan väl alla göra, skäms på mig i så fall ja gjorde det senast igår ;) jag har en jack russell i trottåldern just nu hoppas på att kuna gå spår och lydnad ev agillity i framtiden ..
vad vissa skriver har ja lärt mig att man får ta med en nypa salt eller 2, eller varför inte en hel näve.. hoppas du ändrar dig och vill stanna..! mvh elin..
#2 det var maddepadde som kommenterade i "hysterisk vid andra hundar"
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag förstår att du blir trött, men jag tycker inte du ska sluta för det. Vi är ju andra här som bemöter dig på ett trevligt sätt, eller? :)
Alla kan klanta till det, o det är ju helt självklart att ingen normal person låter sin hund slita sig med flit. Hänt är hänt, o visst kan man tipsa om saker som kanske gör det lättare att hålla hunden när det är halt väglag, men det finns ju olika sätt att säga saker på.
Jag har också tappat kopplet, flera gånger faktiskt, just eftersom jag är en jäkla klant vissa gånger. Kalla mig dålig djurägare, det bryr jag mig inte om, eftersom jag gör mitt yttersta för att det inte ska hända, o jag tar hand om mina djur så bra det bara går. :)
Men ärligt talat, om du tycker att jag idiotförklarade dig så kanske du ska tänka om och låta bli att skriva sådana saker - speciellt om du inte kan ta kritik.
Du behöver inte lämna iFokus - jag gör det nämligen. Ser inget trevligt i den här sajten längre.
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

Varför ska någon behöva lämna sajten?
7# varför ser du inget trevligt här längre?
För det första känns hela forumet dött, det är knappt något allvarligt hundsnack och seriöst här längre, inga givande diskussioner.
Men börja grina då!

Är det inte något du tycker att du bör ta upp med en Medarbetare eller Sajtvärd. Och vad är det för fel att starta en fråga själv?
Varför ska jag ta upp det med dom? Dom kan väl inte göra något åt saken?
Det är inget fel på att starta en tråd själv, men jag vill inte bara diskutera i mina egna trådar.
Men börja grina då!
Ett forum är vad man gör det till och vad som anses som "allvarligt och seriöst hundsnack" är helt olika beroende på vem du frågar.
TS. Jag har också farit i backen p.g.a. av en hund som drog till. Det var lerigt och ett dike lockade labben "Bosse". Men för mig var det mindre roligt att bli sittandes i ett lerigt dike.
Tycker också att det är himla tråkigt om du vill lämna, men du gör ju såklart som du vill.
Säger även här, uppmanar alla som antingen själva känner sig otrevligt bemötta i något inlägg eller ser något, kontakta oss Medarbetare eller Sajtvärd! Vi försöker hålla koll i trådarna, men vi är också människor med egna liv och hinner såklart inte hänga med i alla trådar dygnet runt. Så pm:a oss gärna om ni ser något ni misstänker bryter mot våra Skrivregler.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Tror fan att folk lämnar! Alla är ju fan som hökar på alla och säger bara negativa saker, läser fan saker hela tiden då folk hoppar på andra, så förstår mycket väl att man inte orkar längre!