Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 1290 ggr
AnneN
0

Schäfer söker sin ägare

Känner du igen denna hund? Vet du vem ägaren är? http://aof.nu/ydermossa/hund08.html

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

rackartyg
0

*Urk*
Hatar sånna idiotiska texter "annars återstår bara avlivning"

Snacka om att bombadera alla som läser med dåligt samvete.

När ska "annonsörer" fatta att sånna annonser bara lockar impulsköpare?

Uch!

Annarex
0

trodde när dom kom till sånt hem att dom fick stanna där tills dom hitta nytt hem , men shi fick jagTungan ute

AnneN
0

#1 håller med dig, jag kan inte tåla då det hotas med avlivning i annonser, var därför jag la ut länken, tänkte att någon kanske kände igen hunden och därmed kanske vet vem som äger den.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

gejsa
0

Gud vad fin den är. Den får säkert ett nytt hem så fin som den var. Ung var den ju med. :)

Luddesmatte
0

Vad menas med att chipmärkningen inte är korrekt? På vilket sätt kan en chipmärkning inte vara korrekt?

rockygubben
0

Vilken fin hund.Den kommer säkert att få ett nytt hem.Tungan ute

Bleenda
0

Oj, vilken snygg vovve. Det lilla man ser på bilden.

Att det hotas av avlivning har jag slutat bry mej om. Det står lite här o där i annonser bara för att folk ska kasta sej på telefonen och rädda livet på hunden. När dom sen har köpt den så står dom där med lång näsa och undrar vad dom ska ha hunden tillFlört

Hoppas i alla fall att det löser sej för hunden.

gejsa
0

Jag tror faktist inte att vem som helst får köpa hunden heller. En schäfer är ju rätt så stor så man måste ha lite kunskap. Även om det står att den ska avlivas så tror jag aldrig att dom har hjärta till det.

elmo
0

Jag känner till kennlen den är på och jag kan i stort sätt garantera att den inte kommer avlivas. Dessa personer gör allt i sin makt för att omplasera hundar.

rackartyg
0

Kan du förklara varför man skriver så i annonsen då?

elmo
0

Det är inte willarits kennel (de som har hunden nu) som har skrivet annonsen. Så mer än så kan jag ju inte svara på frågan. Så varför de skriver så det vet jag inte. Däremot vet jag att wilaritts aldrig skulle avliva en frisk och sund hund som är lämplig för omplacering.