Shoppat på mässan
Var på My Dog idag i gbg och köpte en ny korg till majsan, lite ben och en namnbricka till majsan. Esther fick benen att tugga på när jag kom hem. Det var så mycket folk där och jag blir helt sjuk av alla olika hundraser som jag är nyfiken på=) Får nog skaffa mitt röda efterlängtade torp på landet och skaffa mig ett dussin hundar=)!!!
Jag var också där, men köpte faktiskt ingenting. Ska dit en dag till, kanske imorgon, och då ska jag försöka mäta min hund så att jag vet vad som passar honom. Fanns så mycket saker där, så något kul måste man ju hitta!
Håller med om att man blir helt sjuk av alla fina hundraser! Man vill ju ha allihop! :P
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
Jag kom på att jag ljög - jag köpte ju visst något första dagen. Köpte en burk laxoljekapslar från Salmopet, kostade bara 10 kr på mässan. När jag kom hem fick hunden smaka, och de slank ner. Märkte att burken egentligen kostar cirka 70 kr, otroligt att det kunde vara så billigt då.
Nästa dag så shoppade jag loss lite, det blev en hundbädd och ett utställningskoppel. Gick också och frågade där jag köpte burken dagen innan och frågade hur många man fick köpa, för ofta brukar man ju bara få köpa någon per person när det är ett sådant erbjudande. Han frågade mig hur många jag ville ha, och föreslog en låda med 12 burkar som han hade. Jag slog till och köpte lådan för 120 kr, vanligtvis hade jag ju inte ens fått två burkar för det priset! Sjuk billigt alltså. =D
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
#2 Vilket klipp då!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Ska dit imorgon och är rädd att plånboken kommer att magra av rejält …