Godmorgon 4/1
Idag är det -18 grader kallt och Tia ville snabbt in igen.Hon frös om tassarna så hon hoppade på 3 ben.Ha en bra dag!
God Morgon ! Nog är det kallt allt ! Gammellabben fryser förstås
men "rocken" som vi kallar det, är alldeles för liten då han har
blivit alldeles för stor och bara m å s t e bantas ned efter mitt
fall då det blivit för lite motion, Men oj så fort det gick att gå
upp trots lightfodret ! Så nu blir det inget längre motion, Han
tvärnitar ganska så snart och visar att han vill vända och då
gör vi förstås det. Nog undrar man ändå om det inte är ganska
så kallt om de små tassarna, Vi får nog hålla oss inne i
stugvärmen ett tag nu !
Min spencer gick ett par steg på bakbenen när vi var ut så han fick snabbt skutta in igen så tog jag bengt vidare då kan inte verkade så störd av kylan.
Själv så ångrade jag snabbt att jag inte tog vantarna med mej :(
isande kyla nu

Här är det också väldigt kallt idag. Har varit värre dock.
Bamse bryr sig inte så värst om kylan, men han har ju upptäckt alla fina spår i snön så han har lite att göra med nosen 
God morgon!
Ja, här är det också lika kallt. Höll på att frysa näsan av mig, men vovven grävde glatt ner sin i snön 
Ha en fin dag allihop!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

God kväll här är nu minus 15, och de svider i näsan :( men gud vilken fin dag det vart….
Här är det nästan -10, jag fryser lite grann även om jag är ordentligt klädd, medan vovven, som för första gången upplever snön nu, studsar runt helt galen! :) Han ser ut som en snögubbe när vi går in (;
Här i Sundsvall är det -17 och Tarox har i princip flytt in så fort han fått pinka utanför trappuppgången. Hua, jag tycker så synd om lillstackarn :P
Dock var det ännu värre i Hassela där vi firade nyår, där har det idag varit runt -24 :S

Vi har -21 grader och hundarna haltar rätt så snart för det är för kallt.