varför har du kidnappat hem dumbo 

:)

#1 Haha, ja det ser ju alla att det är Dumbo, och sen kommer vackra Quila efter ;)
Ska nog börja kalla honom för Dumbo istället, för jag tror faktiskt inte att han har alla hästar i stallet den där Amos *fniss*
~Quila Roze~

Till mig eller Quila? 
Med hans mycket lilla hjärna minns han säkert ändå inte när det är *fniss*
Vad är det han har tänkt köpa tro? Ett tuggben till mig och en sönderbiten byrå till Quila!?
*fniss*
~Quila Roze~

Eller en sönderbiten vägg. Det är inte illa det heller. 

No no, inget mögel-letande hemma hos oss, Dumbo är portad på obestämd tid 
~Quila Roze~

#6 Det har du ju rätt i. Kanske kan skicka honom med Bussgods till dig så att han får bita lite?
Fast du får stå för både frakten och för allt smaskigt han bitit sönder i bagageutrymmet på bussen, det kan ju bli en del 
~Quila Roze~
Stackars Amos! *gråter* det är inte lätt att vara en (stor och smart) flabbrador!! 
Varje dag får jag höra att jag borde springa lite snabbare, men hallå!! Ni ska ju se Malin, hon springer som en tönt där bak *fnys*
Jag har iallafall lite kondis… Det påstår Malin att hon har också… men den är nog lika bra, eftersom vi har gått lika många promenader… Men sen är det en annan sak, det är jag som springer 5 timmar framför i kopplet, Malin går bara, så vem har bäst kondis? Det är nog faktiskt jag!…. Men jag måste ju erkänna att hon är stolt över musklerna jag har! .. men hon tillägger alltid att det är hon som gjort så att de finns! *fnys* vilken förolämpning!
Kände mig även lite förolämpad här om dagen… Det kom en stor sån där vit fläckig sak… (landseer)… Vilken stilig, jag ville ju vara sådär stor och ståtlig jag också! Jag är ju ganska stor jag också, Jag ser upp till stora hundar! Jag ville ju visa den där jycken vem som bestämmde, så jag sprang bort och skulle putta till den…. Jag trodde inte att den var så stor, jag försökte stanna innan jag kom fram, men då halkade jag på en isfläck och ramlade på ryggen (tur att inte Malin var där)….Och precis när jag hade puttat den stora fläckiga saken, så studsade jag tillbaks… *fnys* och Malin säger att JAG ska banta…. Den där kunde man inte ens flytta på 
Familjens överhuvud (pappa) berättade detta för Malin, och jag bara hörde hennes HÅNleende över hela lägenheten, aldrig att hon har skrattat sååå mycket förut! jag trodde nästan att hon höll på att dö av skratt!! Egentligen är det Malin som är familjens överhuvud - tror hon iallafall… Men så är det inte riktigt….
Det är väl bara en tonårs grej…. Jag lyssnade när hon berättade att hon hade varit ute med 2 kompisar på enn pizzeria… De som jobbade där hade tydligen blivit arga *Mohahaha*… De hade nog skrattat Fööör mycket…. Hon nämnde även nåt om bilar…. Hon snackar jämt om Grenars bilar…eller var det nåt annat.. .Jag minns inte riktigt!
Jag är less på Malins ständiga tjat…. Alltså, hon är tonåringen, en sån där snorunge som inte har respekt för gamlingar… Jag är snart 12 år.. *snyft*
Och jag hörde även henns hemska plan… Hon ska bjuda hem ännu en jobbig tonåring idag… Och överhuvudet i familjen (pappa) lovade att de skulle få varsinn Al…?grens bilar påse!?!? Detta slutar absolut inte bra! *ryser*
De kommer nog skratta halva natten… *suck* Jag hoppas jag får träffa den där snygga Golden tjejen… som den där ena tonårings tjejen har…. Vi är nästan lika gamla, fast hon är lite äldre.. hon har redan fyllt 12…
NEEEJ, Nu kommer Malin springande upp för trappan *försöker desperat radera allt som jag har skrivit, men det lärde Malin mig aldrig hur man gjorde*
Hejs svejs på er, hoppas Malin inget märker… då blir det inga långpromenader igen
// Herr Rico med gråa nosen
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Men…. jag ska tänka på det… Jag gillar Malin väldigt mycket…trotsallt!
men hon är lite……ehh…udda..
// Rico
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

*fnyser* Typiskt gamla och unga flabbar 

Gör du det
Akta så inte Amos biter på den bara *fniss*
~Quila Roze~
Vilken härlig bild :D
lurvponnyn.vimeddjur.se

#11# Usch vilken elak matte du verkar ha din stackare.