Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 965 ggr
Taci
0

Nytillskottet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ju tidigare gjort en tråd här om att jag ville ha tips på raser o så, nu när jag o sambon skulle skaffa hund. Så jag tänkte att det kanske kunde vara intressant att se vad vi till slut tog hem för knodd :)

Så här kommer en liten bildbomb på vår Eurasier-hane Texas, som fyller 9 veckor idag :)

Taci
0

Sambon o lilla björnen. Tror han kommer bli riktigt snygg som vuxen, ganska maffig! Hunden alltsåFlört

Taci
0

Sådär, nu får det räcka med bilder :)

gejsa
0

Åh, vilken söt liten nallebjörn. Jättegullig!

Bogart
0

Haha, skulle ni inte "hälsa på"? Flört Att hälsa på en uppfödare med leveransklara valpar går inte att göra utan att ta med en hem. Han är jättesöt. Grattis! =D

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

[randi]
0

Att åka till en uppfödare för att bara titta är helt körtSkrattande. Han är jättegullig. Lycka till med det lilla knippet.

Taci
0

Haha, ja vi förstod att det skulle bli jäkligt tufft, men det visade sig ju vara stört omöjligt!Skrattande Men jag är inte ledsen för det, jag är vääärldens lyckligaste ;D Även fast jag som är sååååå morgontrött har fått vara vaken från kl 7 imorse pga plutten (;

Singo-Torpet
0

vilken underbart söt valp, ja vill oxå ha en ;) avis så de skriker om de….  fast ja vill ha en tik tror ja..

Mysan59
0

Men… Vad söt! Kyss (Det där ska betyda att jag pussar på honom) Glad

Sarasayla
0

Gud vad söt :)

ingann
0

Vilken söt ullboll!

Play Wink

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

IdaS-A
0

åh vilken söt björnunge!

SaraC
0

Åh, inte lite avundsjuk man blir! Stort grattis till den lilla björnen!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar