Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 1731 ggr
amandas-keramik
0

vem vill ta hand om vår Frasse ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

frasse är en 2 årig schäfer,( pappan är vit schäfer),men frasse ser ut som en renrasig stor schäfer,vi har stamtavlorna på både mamman och pappan.

frasse är kastrerad,lugn och gosig,väldigt stabil i psyket

han tycker om att leka och busa,jobba men spår osv,väldigt bra nos.

min man får inte längre ha med honom på sitt jobb,så det blir många och dyra pansionat kostnader. han går bra i hop med andra hundar, men katter vill han helst jaga,

vi har inte bråttom att ge bort honom utan vill att han kommer till ett kärleksfullt hem

om du är intresserad av att träffa honom ,kan ni komma och hälsa på ,vi bor i uppsala

tel 018-366460 eller 0707 337645 amanda och tomas

amandas-keramik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild på Frasse,när han ligger och ser ut över ägorna, han är stor och ståtlig,ser lite ut som gammeldags schäfrar

mvh amanda

Kinna1
0

Vad synd att behöva lämna bort hunden pga jobbet. Ni har inget pensionerad granne eller i området som kan gå ut med honom några gånger under dagen?

Mvh Kinna

amandas-keramik
0

hej,nej tyvär har vi kommit till den insikten att det skulle vara bäst om han fick ett nytt hem med en ägare som inte jobbar så mycket,

mvh amanda

men det måste ju vara rätt hem !!!!

ingann
0

han är jättefin! tyvärr är han alldeles för stor för mig + att jag redan fyllt min djurkvot för ett tag framöver Flört

hoppas ni hittar rätt hem till honom!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mysan59
0

Åhhh va jag önskar att jag kunde ta hand om honom! Men tyvärr…

Hoppas ni hittar ett bra hem åt honom! Oskyldig

Singo-Torpet
0

skulle jätte gärna ta honom men vet inte om min tid räker till en shäffer…

cupcakes
0

Jag är riktigt sugen kan jag säga, men måste isåfall prata lite mer med min mamma (hon kommer ju ha det största ansvaret tills jag blir myndig) och det skulle dröja till sommaren tills jag kan ta honom om jag kan det. Ska jag skicka ett pm med lite info så kan vi se om det är intressant? Är det det så pratar jag med mamma och ser vad hon säger :)

amandas-keramik
0

hej cupcakes,ja gör det!!!

mvh amanda

cupcakes
0

#8 Du har pm :)