Bur
Någon som vet vad en sådan här bur kostar?
Min hund väger 6 kg o ska hon t ex tas på flyg handbagage så får hund + bur ej väga över 8 kg.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Det är ju väldigt olika från djuraffär till djuraffär och sen beroende på vad det är för storlek såklart. :) Leta runt lite efter canvasbur om det är det du menar :) Finns i princip överallt numera ;D haha
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Tänk på att väskan ska ha en viss storlek också finns speciela väskor att beställa

Brukar finnas ganska billigt på ÖB har jag för mig
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag säljer en sådan bur för 150 kr
Jag har en sådan röd, jag gav 99kr på ÖB för den. Men min hund väger ca 4,5kg nu och då är den lagom för henne. Men den är jättebra

#5 tror inte detta är sama som den på Ö&B jag har en från öb (ej godkänd att flyga med) sen en som ja tror är som din fast blå/svart är mer likt en ställning i den vilket skiljer den från den röda från ÖB ja syftar på..
min har ja köpt på nätet men såg någon liknande om inte samma i annons blad från rusta, där kosta denca 300kr
ja köpte min för 450kr ?frakt och då vet ja att den är godkänd för flygg då ja fick ett pappaer med om detta och alla mått m.m som gäller.
finns bur att hyra av nå bolga om man ska flyga fall man vill vara 100% på att mått+vikt stämmer.

Det går att ringa och fråga flygbolagen
#7 Enligt mail till inrikes Bromma som tar en till Umeå så verkar de ej ha burar att låna. O på de planen får man ej ha djur i bagage utrymmet.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

#8 finns ett företag som hyr ut flyg burar.
jag har själv gjort de när ja skulle hämta min 2 ragisar men tyvärr vart det ingen katt då massa trpkigheter kom fram och mina andra katter och hunden har vart bil avstånd till.
jag har en tyg bur som liknar sportbag som är köpt till flygg om vi ska på utställning tyvärr har mina katter passerat vikten 6kg som är max vikt på denna bur.