Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 626 ggr
Bonnie_lee
0

BUS!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni nå minnen eller kort på vad era hundar har gjort för bus?

så här såg det ut en dag när jag kom hem Skrikandes

Bonnie_lee
0

O sovrummet :/

Faxlin
0

Nyaste bus minnet, måste vara när vi vid 23 tiden kvällen före julafton kom på att Bonita öppnat kylskåpet och stulit julskinkan. Har tyvärr inget kort på henne. Men hon var i alla fall mätt och belåten efter att ha knölat i sig minst fem kilo julskinka. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-mmk-
0

våra hundar tycker att detär väldigt kul att riva tidningar i bitar.. ibland när man kommer hem så har dom hittat en tidning och rivit sönder hela tidningen .. det tycker dom är skoj Räcka ut tungan

Bonnie_lee
0

#2 haha, kan då tänka mig att hon var belåten o nöjd. antar att det var en större ras :)

mm, min äter upp mina räkningar, så jag måste köpa en cykelkorg och skruva upp vid dörren så posten ramlar ner i den ( bor i lägenhet )

en bild med de där oskyldiga valpögonen------->

Faxlin
0

#4: Japp det var min Bonita som gjorde detta hyss. Ja, och många fler än så kan sägas. ;-)
Hon är/var av rasen schäfer. Så det fanns plats för heeela skinkan där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tingold
0

Skrikandes visst är det kul! eller vad det nu är….!?

jag kom hem en dag efter arbetet och min unghund hade roat sig med en hel förpackning med 8 toarullar….. man kan bara skratta när man ser din bild. tyvärr hade jag inte kameran till hands så jag kunde föreviga min konstnärinnas mästerverk.

vänlgen Tingolds matte

RubHel
0

Well, vi har ju Enzo som är mästertjuv när det gäller mat. Har dock inga bildbevis.
Men förra julen så åt han upp resterna av köttbullarna och prinskorvarna (mellan ett halvt och ett kg), han hoppade upp på köksbänken och åt upp min brors matlåda med makaroner och köttbullar och igår var han uppe på vardagsrumsbordet och försedde sig med mammas och pappas cheese doodles =P

Han väger ca 5 kg.

-mmk-
0

#7 hahaha .. ja dom är så roliga med sina små påhitt .. han verkar gilla mat iallafall , han ville också ha lite cheese doodles ju .. de va ju fredag ju .. idag så är det lördag, så då kanske han gör något ännu busigare , hihi :p

june
0

hm. ikke så veldig bus, men vår hanhund åpnet døren selv en natt.våknet om morgenen og han lå ute foran døren.da han var valp åpnet han skapdører og tok alltid mine beste pensko og gnagde i filler dem.hm, når jeg tenker etter så gjorde han veldig mye bus da han var ung hund. he he.

kerstinjoh
0

Flört Ja, vad gör man. Jag sitter här med ett stort leende när jag ser dina bilder.

Men jag glömmer aldrig den gången jag kom hem från jobbet och fann att en av våra hundar hade fått ett idiotryck och gjort sönder hela soffan. Om du visste vad skumgummibitar det finns i en soffa.

DÅ tyckte jag inte om hundar!!

KerstinP
0

Jisses vad de kan ställa till det.

Jag har bara ett minne från  förr när vi hade greyhounds. Tre hundar var inne och mina föräldrar skulle åka iväg någonstans. Mamma hade tagit fram rökt fläsk ur frysen och lagt längst in på diskbänken. När de kom hem var fläsket borta och det är ju inte lätt att hitta en skyldig utav tre. På kvällen visade det sig vem som stulit, han led väldigt utav törst.Så Key avslöjade sig själv.

Quila
0

*flinar*
Oj, ja vad ska man säga?
Din vovve hade nog kul iaf :)
Dock inte lika kul att plocka upp allt kanske..
Skrikandes