Ha ha så elakt!
Någon som lyssnade till "bikten" på mixmegapol idag?
Tyvärr hörde jag bara halvt om halvt vad de sa, men det var i allafall en hanhundägare som tröttnat på att grannens saluki tik sket på deras tomt hela tiden. Så hanhundsägaren släppte in sin mallehane på tikens tomt när hon löpte. Dessa två parade sig och hämnen var klar. Salukiägaren hade nämligen tänkt para tiken följande dag med en vacker salukihane. Snacka om förvånade de kommer bli/blev när valparna kom ut. 
Jättehemskt, men jag kunde inte låta bli att skratta så jag höll på att köra av vägen. Vem kommer på en sån idé?

HEHEHE!!!!
hämnen är ljuv….

Hahaha det var det roligaste jag hört på länge!
Tja, har man inte bättre koll på sin löptik än så så borde man inte bli allt för förvånad när valparna kommer! Synd bara att det ska behöva bli mer blandraser bara. Och dessutom mellan två raser som inte har så mycket gemensamt…

hmmm… undra om de kommer försöka regga valparna som renrasiga saluki?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fan va hemskt, det var ju inte roligt någonstans.
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
Tss vilken korkad Salukiägare som har sin löpande tik på gården utan uppsyn. =(

snacka om en MALLUKI!! 
Löptik under uppsyn.
Annars får man skylla sig själv!
(Ja, hanhundsägare ska också ha det, men löptikar är inge änglar alla gånger de heller. Kan berätta ett antal historier då löpisar kutat iväg och själva hittat en hane..)

Nä, själva grejen är ju egentligen hemsk. Men jag kunde inte låta bli att skratta. En del människor är ju bra knasiga!

Hämnen är sånt där språk som labbeägare inte riktigt förstår. Det är slang för hämden. 

xakt, kan inte merän hålla med Zebben här…att det är ett språk som labbeägare inte förstår! 

#14 ska du säga som har labbens flamsiga kusin
_**/Mvh Anne

Hörre dudu….nu är et så här va, att en sån ÄDEL o FIN och VÄLUPPFOSTRAD, samt INTILIGENT ras Som Golden är, så den inte VALT att få vara släkt med den oädla "bitska", fjompiga labben - så det så!!

#16 *asg*
_**/Mvh Anne

# 17
å vaaad skrattar du åååt??

Hihi
Taskigt - ja men lite kul är det ju.
Hämden är ljuv.
**MVH Cerrolyn

Ja egentligen får man som tikägare skylla sig själv när man släpper ut sin tik så där utan att ha koll på henne, och speciellt som dom skulle iväg sedan & para tiken för då skulle i alla fall jag vara väldigt noga med att ha koll på hunden så att det inte skulle ske ngn "olycka", så det där var ju nästan självförvållat, hade det inte blivit just gannens hund som parade tiken så kanske det lika gärna kunde ha blivit ngn annan hanhund som tog chansen om han fick den..

Jag hade nog också haft svårt att hålla mig på vägen för jag har också hemskt sjuk humor 
En Malluki!!!! *ASG* Den var bra Tina 
#20 jag håller med dig, dom får faktiskt skylla sig själv.
#21 SJUK HUMOR!?!?
Vem vet inte det ? Du är ju snarare galen än normal 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

#22 Japp snart hamnar du där, du är så liten så dig knycklar vi lätt in bland chingar och renar 

Fattar inte hur man kan se det som hämd!?
Riktigt sjukt gjort!
Jag vet med om en sådan händelse, känner en av valparna som blev till då tiken rymde och parade sig, då blev det ju en väldigt fin blandning och jag måste nog säga att tiken jag känner är helt underbar. Men det är ju inte alltid valparna blir "bra"
hahaha!
fan va hemskt.. men samtidigt sjukt roligt! :P
min lilla vovve är en sån olycka, hans mamma kände sig lite pilsk och sprang över till grannhunden (A) haha, men han blev helt underbar! :)

Roligt?!
Kilen med hanhunden satte sitt "hämd behov" före djuren!
Sjuk är det - men inte det minsta roligt!
#28 det kanske som tycker att det är lite roligt! Jag tycker också att det är lite kul, men inte kul… det var en konstig hämd, undrar hur han tänkte egentligen..
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
# 28 Skrev ju också att det var hemskt eller hur?
Tycker absolut inte att det är ett acceptabelt beteende..
Men egentligen vad var det som var så hemskt för tiken att bli parad av den hanen än av en annan dagen efter? Tror inte djuren själva bryr sig så mkt om hur renrasiga och "snygga" deras "one night stand" hanar är faktiskt..
Och jag tyckte det lät kul ja, på ett sjukt sätt.. att det finns så rubbade personer..
Bara jag som garvar på tex Americas Funniest Home Videos när folk ramlar osv? Tror inte det.. men inte vad det väl så kul för den personen..

Jag tror inte heller att tiken bryr sig om vem som parar henne.
Hon släppte ju till=)
Men frågan är ju vad det blev för blandningar?
OJOJOJ… ja vad ska man säga…
Låt inte din tik skita på någon annans tomt! 
Fast visst var det lite väl taskigt, men men finns ju människor som inte tänker så långt.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Får hoppas att det inte blev något resultat av den hämnden, tänk shocken tikägaren lär få och sen att få sålt dom till vettiga hem som både skall kunna klara sauki &/eller mallementalitet… :/
≧◔◡◔≦

ja historien är kul tragiskt att den är sann men som sagt ha uppsikt, bådas fel lika mycket..
berätta de på jobbet och dom skratta också hejdlöst åt ett tragiskt hämmd försök som kanske lyckades vem vet?!

Vad roligt om ägaren inget märker, valpar kan ju se ut som små klumpar, och reggar dem som renraser.. guuud vad roligt