Sannie och snön

Vad snygg han är. Hur gammal?
#4 tack hon är 5 månader 

Oh vilken snygging! :)
#6 Jo hon är väldigt stor men hon har stora föräldrar med *L*
#7Tackar

#8# Min är också stor. Hon har växt alldeles för fort.
#9 okej. får hoppas att det inte händer sannie

#0 Vilka fina bilder!!! Jag älskar schäfrar och hon är verkligen såå snygg
hon passar för sitt fina namn..Sannie 
Hehe…Gejsa nu tog du chansen att lägga ut en bild så jag skulle få dreggla ur mig lite extra…krama om tösen och gratta henne från mig 

Ha ha trodde väl att du skulle kika in här också. 
Oj, vilken fining Sannie är
Vilka underbara bilder!
Att jag gillar Bessie är väl ingen hemlighet gissar jag?
Superfint kort på henne med:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#12 Hehe…japp man är ju överallt, man får ju inte missa en shaffer för guds skull 

Haha tack ingann! Snö har vi inte hos oss än. Hoppas få det nu när det blivit minusgrader.

Vilken fart hon verkar ha, det syns att hon stormtrivs i snön 
Här i Gävle är det kallt och nu i kväll har det börjat snöa så nu ligger det nån centimeter på backen…nu är det bara att hoppas att det inte blir töväder igen för jag vill ha en vit jul 

Vi får också lite vitt från himlen just nu. Men det är mest som små kulor och inga snöflingor.

#17 Vi flyttade ju 2 mil till norrut från dig, och vi har snö. Tillräckligt för att spänna hundarna framför släden, vilket vi ninte kunde göra en enda gång hemma förra vintern. Heja Hälsingland!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
i dag har vi varit ute å lekt med granens hund i snön han älskar med snö men tyvär glömde jag kameran inne 

Haha i dag har vi fått snö!!! Och det snöar än. Men vi ska ju åka till Strömsholm och så måste jag ut till hästarna innan jag åker för att mocka och dona. Får se om jag hinner ta några snöfoton. :)
Då blir iaf lottapottan glad. 

#17 Ja just ja ni letade ju hus när vi träffades, ni hittade erat drömhus tillslut 
Vad mysigt med att kunna spänna hundarna framför släden och åka ut i snön *avundsjuk*
Nu har det kommit ca.1.5 decimeter snö, bara hoppas att det ligger kvar nu 
Jag vart jätteglad Gejsa 

#23 Var det mycket kolsyra i julmusten i år? Jag har inte testat den i år 

Haha jag tror jag litar mer på lotta än dig kerstin. Du yrar för mycket i nattmössan. 

*fniss* Amos och Kerstin har tagit 2 för mycket dom gömmer både det ena och det andra mellan madrasserna där hemma, och det värsta är att Kerstin skyller allt på Marodören 

Precis! Hon glömmer bort att hon själv gömmer saker i madrassen. Så skyller hon allt på hundarna. I själva verket är det ju hon som har tomtar på loftet med.
Skylla på en stackars shaffer.

Ja jag kan inte förstå vad som hänt, undrar om det kan vara tomtarna från Arras som flyttat in eller så har hon fått flabbesjukan..jag har hört att den går nu 
Vad stor hon har blivit
#30 ja on växer väldigt fort men inte för fort hoppas jag *L*