(ot) Hej!
Hej på er!
Jag har inte kunnat vara här så jäääätte mycket… Går ju i 8:an = Sjuuukt mycket prov, och mycket att göra.. Men jag lever fortfarande!
Nu har jag jullovet framför mig snart, så nu kan jag vara här mer! *S*
Vi får även våra betyg snart.. Jag har ganska bra koll på det faktiskt! Trodde att jag skulle få flera IG prov (icke godkänt) än jag kommer få (hoppas jag)…
Helt otroligt nog har jag lyckas få IG i idrott
Hur lyckas man med det? Det är det lättaste, man behöver bara vara på lektionerna, man måste inte kunna så mycket osv.. Men ändå sitter jag med ett IG i idrott, helt otroligt enligt mig! 
Men jag har varit i min tonårs tid (är väl där fortfarande)… Som de flesta känner till, så mår man inte alltid så bra.. och det har inte jag gjort tyvärr…. Det har blivit en heeelt del skolk och sånt… Lärare ringer hem och klagar på allt jag gör. 
Men till nästa termin ska jag skärpa mig!
ônskar er en trevlig jul och gott nyttår!
MÅÅNGA kramar till er alla !
Mvh Malin (och lilla lilla lilla Rico)
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Hej lilla Malin 
Du har kämpat bra det vet jag och det är huvudsaken man gör sitt bästa 
Men Malin då inte får man väl skolka, och på idrotten…bannade unge!
Dina hormoner svallar, och alla vet väl hur snorisar är i den åldern..det är inte lätt att veta hur man känner och tycker och livet är inte så lätt just i den åldern, men upp med hakan bruden det blir bättre
Och att du skärper dig efter lovet det vet jag för då har du fått vilat upp dig, nya friska tag vet du 
Men en tänker jag inte önska trevlig jul det väntar jag med tills vi närmar oss
'
Många kramar till dig och Rico