Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 873 ggr
CarolaCarro
0

Hundcoachen

Någon här inne som sökt till det?

Bogart
0

Haha, ja, jag har faktiskt gjort det. Var väl inte så seriöst, då jag inte är så förtjust i hans metoder… Skulle jag komma med i programmet skulle det ge mig möjligheter att ifrågasätta honom, vilket ingen som varit med i programmet gjort. Vet dock inte ens om jag skulle våga ta emot hjälpen om jag blev erbjuden den.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Karmatarerskanise
0

Bogart; kanske är det folk som säger till, men det kanske dom klipper bort Flört

Bogart
0

Sant Hera, så kan det vara. :) Fast jag hade inte ens tillåtit honom att stå och skrika sitt om och om igen till min hund, och använda sina egna kommandon. Ska han ta min hunds koppel ska han allt ta och använda de kommandon min hund kan också, inte använda sina egna och tro att hunden ska fatta vad han vill.

Med vänlig hälsning

Anett Lindbom
0

Jag skulle aldrig anmäla mig & min Whippet dit, skulle den människan ta tag i min hund så som han gör med andras hundar så skulle min hund bli väldigt olycklig & jag skulle bli väldigt förbannad,,:)

[Vargnatt-]
0

Nej har verkligen inte anmält mig till honom.

CarolaCarro
0

Skulle bara se intresset har själv annmält  mig och min hund dit.

Nikkis
0

Fast det där vet du ingenting om, det kan mycket väl vara så att någon har ifrågesatt honom i programet, men att dom inte väljer att visa det helt enkelt.

(Äsch såg att Hera redan kommenterat det, aja jag låter mitt stå kvar iaf.)

Bogart
0

Jag kom på hur dumt det var att säga sådär egentligen efter att Hera hade kommenterat, hade själv tänkt på att det mycket väl kan ha klippts bort. Ibland tänker man inte till ordentligt innan man skriver något, hehe. Skäms

Med vänlig hälsning