Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 816 ggr
gejsa
0

Haha har ni sett så gulligt?!

RobFrazie
0

Hehe jo han var gullig:D

Ser bar lite äckligt ut att dem hade koppel på honom när han åkte.

Bogart
0

Haha, vilken härlig video! Påminner mig om den där bulldogen som åkte skateboard som finns uppe på youtube. =)

#1 Va? Vad är det som är äckligt med att ha kopplet släpandes? Brukar själv ha kopplet så på min hund ibland…

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

RobFrazie
0

#2 ja om man har det vanligtvis ja! men tyckte det såg lite fel ut när han hoppade av pulkan! han kan trampa på det och på så sätt kanske skada sig! Nej i vanliga fall låter jag oxå hunden ibland gå runt sån i kopplet, så inte för det!

MagicPaws
0

#3 Eftersom det är en valp och valpar lätt kan sticka om de blir rädda eller liknande hade jag alltid haft koppel på så man lätt kan få tag på hunden, och så stor skada blir det inte av att en hund trampar på sitt eget koppel särskillt inte en valp.

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

gejsa
0

#4# Det var ingen valp. Den är 3 år stod det. Men klart att det inte är bra med hängande koppel. Kan ju komma under pulkan när hunden åker och bli tvärstopp osv.. Så klart att det inte är bra. Men det är inte det som var poängen nu utan att det var gulligt. :)

RobFrazie
0

Nee nu ska ni inte haka upp er på att jag sa att det såg fel ut!

Håller med #5 det är bar vissa tankar man får på vad som kan hända!

Annars gulligt :D

V-lang
0

Jätteläckert! Hunden verkade tycka att det var jättekul, jag fick mig ett gott skratt, Tack för det Lantisen Skrattande

gejsa
0

Varsågod lotta pottan. Ja, jag tyckte också det såg urgulligt ut. Han var så ivrig att fortsätta åka ju. Skrattande

V-lang
0

Gubbens Schäfer som han hade i början hon älskade att åka pulka men hon ville bara bli dragen, hon låg helst under en filt och höll koll på läget….snacka om latmask. Skrattande

MagicPaws
0

#9 *ASGARV* Ja verkligen latmask

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

V-lang
0

Haha…ja du skulle bara veta, en gång tänkte vi att Ronja skulle få dra min dotter i pulkan när vi gick på våran runda, när vi hade gått 1 km började Ronja stanna och blänga på pulkan till slut tvärnitade hon…då tyckte dottern att det var så synd om Ronja så hon kunde gå istället så fick stackars Ronja vila tassarna Skrattande

Hon hann knappt krypa ur så låg Ronja som en padda i pulkan och Matilda la över filten och sedan bar det av hemåt…en liten 3.5 åring dragande på en lat schäfer Obestämd

gejsa
0

Vi har en gammal hundpulka som vi köpte när vår dotter var liten och vi hade den andra schäfern. Hon fick då dra henne i pulkan. Men numera finns det ju ingen snö länger så den har väl möglat ihop på logen.