Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1135 ggr
Katti
0

Fått sparken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kände jag för första gången Katlas valpar sparka ordentliget inne i magen. Vilken härlig känsla (tycker jag då, hon verkar mest tycka att det är jobbigt!) Glad. Det är en vecka kvar tills de ska komma (lite drygt om hon är punktlig). Valplådan står på plats och vi lääängtar! Idag märktes det tydligt att hon börjar tycka att det är jobbigt med magen. Jag drog henne mer eller mindre runt på kvällspromenaden! När jag sitter kommer hon och sätter sig framför och bara tittar på mig. Det är som hon ville säga "Vi är väl två om det här, matte?" Ja, självklart!

AnneN
0

Vad roligt, hoppas allt går bra =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[kalelo]
0

Vilken trevlig överasknig som kommer… trode först när jag läste rubriken att du hade fått sparken, men tur att det inte var så iaf.

Lycka till med födseln, stöket runtomkring och det nya tillskottet!

giffan
0

Jag trodde oxå att du fått sparken och inte kunde ha kvar hunden eller något…

Men det här var ju mycket bättre!!!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Katti
0

Jo, jag tänkte nog det; att ni trodde att ni skulle få gotta er i någon annans olycka. Men det var en trevlig spark Glad. Igår kväll och idag har jag nästan fått släpa henne runt promenaderna, så hädanefter blir det små rundor med lös hund häromkring bara.

Frågade hennes uppfödare igår och Katlas mamma har fått på 61:a och 62:a dygnet. Då är det bara en vecka kvar!

Karmatarerskanise
0

Vad kul Glad

ingann
0

Åh, vad kul! Med en så söt mamma kan det bara bli sötlökar till bebbar Glad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Katti
0

Tack! Tror jag med Kyss. Det kan hända att ni får se någon liten bild på de små när de har kommit! Om ni ber snällt Cool.

Emaljoh4
0

#7… SNääääääääääääääääääääääälllaaaa Skrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

sokka
0

Va e de för ras? Ser ut lite som en isländsk vallhund med fel färger (?) Därför vågar jag mig inte på o gissa :)

Katti
0

Finsk lapphund! Och nog kommer ni få bilder alltid! Sanningen är att det nog inte går att stoppa mig när de väl har kommit Skrattande.

Emaljoh4
0

#10 eller…så kommer du bara sitta hos valparna och INTE ta några bilder *fniss*

Katti
0

Jodå, jag kikar på dem genom linsen och ska nog kunna slita mig någon gång när de sover och ladda upp lite bilder Glad.

idisen95
0

Naww vi skulle tagit pupps på märt om hon hade varit frisk

MagicPaws
0

Åååå så härligt med små finlappar FlörtTungan ute
Och BnT är ju så vackert, har känt en som var röd och han var oxå otroligt snygg… vilken/vilka färg(er) kan det bli?

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Katti
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle tippa att det blir svarta med tecken som både mamma och pappa är. Fast de ser ändå ganska olika ut i färgen, så det blir nog variation i kullen också! Finsk lapphund finns ju i en väldig massa olika färger, så det är svårt att veta vad de har i sina gener egentligen. I Katlas kull var två valpar ljusa (goldenfärgade), så den möjligheten kanske också finns. Vi får se!

Bilden är på Katla som liten!

Emaljoh4
0

#15, sååå söt!! :D

MagicPaws
0

#15 MEN GUD VILKEN LITEN HÅRBOLL!! så hemskt att jag inte tål dem *snyft*

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike