Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 838 ggr
Emaljoh4
0

OT. Godkväll hundvänner!

Godkväll!

Hoppas alla har haft en bra dag!

Om ni inte har nåt annat att göra.. så får ni gärna svara på de här frågorna :

• Vad har du gjort idag?

• Vad har gjort dig glad?

• Vad har gjort dig ledsen/mindre glad?

• Vad tänker du göra resten av kvällen?

• Hur många personer har du träffat idag? (som du har hälsat på och pratat..)

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Emaljoh4
0

Kan också svara på frågorna Glad

• Vad har du gjort idag? Svar : Jag har …. eh…. typ sovit..Varit på julmarknad och kollat lite, sen har jag lyssnat på musik, sen har jag väl inte gjort så mycket mer..

• Vad har gjort dig glad? Svar : hmm… det var nog att träffa vännerna som jag gick på julmarknaden med!Skrattande

• Vad har gjort dig ledsen/mindre glad? Svar : Det var nog när jag var i ett "hus" på marknaden.. Det kom mer och mer folk, det vart fullt, och jag fick panik, kunde inte se utgången, kunde inte komma därifrån… Men som tur är, så har jag vänner som stöttar mig.. För de vet att jag mår dåligt när det är riktigt mycket folk.

• Vad tänker du göra resten av kvällen? Svar : *funderar…länge* jag ska nog sitta här vid datorn… har sovit typ…4-5 timmar nu på eftermiddagen, så jag är inte direkt….trött Flört.. så det blir datorn!

• Hur många personer har du träffat idag? Svar : *räknar* 1…2..3……4…. och så familjen =)

[Vargnatt-]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Vad har du gjort idag?  Idag har jag pluggat, varit ute med Aramis och låtit honom dra pulka , och suttit här vid datorn och pratat med folk på msn Glad

• Vad har gjort dig glad? Att Aramis klarade av att dra pulka så bra, och min sambo som gjort en fin krok åt mig av luffarslöjd.

• Vad har gjort dig ledsen/mindre glad? Tror inget har gjort mig direkt ledsen idag faktiskt.

• Vad tänker du göra resten av kvällen? Kika lite på film, plugga lite mer.

• Hur många personer har du träffat idag? (som du har hälsat på och pratat..) 3-4 stycken tror jag

Emaljoh4
0

#2  Så söt! Han ser ju jätte duktig ut! Skrattande " lilla" Aramis som har blivit stor… hihi, han kanske kan dra dig sen!

ingann
0
  • Vad har du gjort idag?  Legat sjuk (ryggskott efter ha halkat på sista rastningen igår) och inte lyckats ta mig ur sängen förrän sent på eftermiddagen.

• Vad har gjort dig glad? Att Åskar försökt muntra upp mig.

• Vad har gjort dig ledsen/mindre glad? Att inte kunnat gå en riktig promenad med Åskar. 

• Vad tänker du göra resten av kvällen? Se slutet av "stjärnor på is", sen vet jag inte. Försöka ta mig ut på en liten prommis innan det är dags att sova. (Han har fått nöja sig med kortare prommisar med barnen idag)

• Hur många personer har du träffat idag? (som du har hälsat på och pratat..) Ingen förutom barnen… Jo, grannen kom och "lånade" vitpeppar;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner