Åhhhh Amos så snygg du blivit *himlar med ögonen* Har jag varit si så där 7 år yngre så har det varit du och jag direkt 
//Skorpan
Haha…har du en hormonstinn jycke där hemma som röjer igenom väggar och dom få möbler han inte hunnit med en på 10 månader?
Du kan skicka honom till mig om du vill, han är hjärtligt välkommen precis när han vill 
Inte nog med att han äter upp halva huset *pust* nu har han drabbats av dövhet och fått smådjävlar i ögonen också.
Jag tror jag fick med en bruksanvisning när jag köpte honom, men den är borta. Uppäten, antagligen.
Ojoj, ångerveckan har gått ut för länge sedan.
Skicka honom till dig? Ånä, det vet väl jag vad du gör med hundarna i förrådet. Fast mössorna är allt goa.
För övrigt går det snart inte att ta en bild av Marodören utan att få med en "uppäten" vägg. *fnys*
Sötnos;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Han är riktigt söt och det är Kerstins väggar också 
Men Kerstin du kan ju få ett par mössor alldeles gratis 

Aw vilken sötnos 

#7 ja bita är vi bäst på! jag vässar tänderna på allt som är gjort av plast och en tax…Katter kan också funka men då måste man passa ögonen. Klart vi kan ses, men det måste ske på ett sånt hemligt gömställe som möjigt så vi kan smida lite "tuggasönderplaner".
/Jokkmokk plastfeteschisten

#7 ja bita är vi bäst på! jag vässar tänderna på allt som är gjort av plast och en tax…Katter kan också funka men då måste man passa ögonen. Klart vi kan ses, men det måste ske på ett sånt hemligt gömställe som möjigt så vi kan smida lite "tuggasönderplaner".
/Jokkmokk plastfeteschisten

Hicka har också fått makaroner i lurararna, gissa om jag blir less på henne? Hon går ju lös varje promenad, och brukar i vanliga fall komma direkt på inkallning. Men inte nu inte, nej nu tar det ju BARA 10 minuter extra om jag inte vrålar halsen av mig. Plus att den jäveln har tuggat sönder en hel soffa som numera är utslängd och två fåtöljer. Ibland börjar man fundera om man verkligen VILL ha hund eller inte.
#12 Haha, säg inte sådär, jag har ju det där framför mig…

Jajaja skicka hit dom ni, jag har förberett chingchongarna att dom får maka på sina rumpor och dela med sig av sina plastdojjor och ge plats till väggarna 
Jag har laddat upp med spik och brädor så när Marodören tuggat sig igenom förrådet så får chingarna bygga upp det igen 
Ja, de måste ju ha något att göra nu när vi tar det lugnt och laddar batterierna.
Hihi, bäddade ner en ny patient på jobbet igår. Lite gul i ansiktet och med svart mopphår. Placerade rullisen vid sängen och hängde landstingskläderna bredvid. Öl (såklart) på bordet, med sugrör och allt. Hihi! Stackars guling!
Och stackars kvällspersonalen när de hittade en okänd orapporterad patient i sängen.
Att patienten var gjord av kuddar, skurmopp, gulaktig ballong syntes knappt när han låg nerbäddad. Jag hade lika tråkigt på jobbet igår som Amos har när han är själv, så jg förstår honom. Man måste hitta på något!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Så snygg han är!
Snygga Amos! :)

Jag tror jag dör av skratt du är ju inte klok Kerstin! en guling i sängen och en rullator till och med…..och jag fick inte vara med!!!!

Har en schäfer hane på 10 min o han har ALDRIG bitit på nånting 

Om 5 dagar blir Bessie 8 månader. :)

Jag berättade för gubben om din hyss…han ligger fortfarande på golvet och kvider av skratt 
#25 Men herre min je du får väl krypa framför och visa hur man gör, stackars Amos vilken matte han har 
Tsss…tyst med dig! Hur pinsamt är det inte att gå ut med Marodören och pröva höger lyft och vänster lyft. *fnys*
Vi smyger runt nattetid, jag med en kamoflagetröja, Amos svart som han är har en tråd bunden till baktassen.
Så testar vi höger lyft, vänster lyft. Men tusan, som trög labbe han är så kissar han ändå som en tjej.
Fattar inget!

*skrattar hysteriskt* jag tror ju att det är du som inte lyfter i rätt ben, och har du själv provat kissat med ett snöre bundet kring det ena benet det kanske inte är rätt metod 
Om du vill kan jag komma och prova du kryper och jag testar att lyfta få se om det funkar på dig 
Jag är på väg!