Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1190 ggr
kerstinjo
0

10 månader & full med hormoner.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kerstin 

V-lang
0

Åhhhh Amos så snygg du blivit *himlar med ögonen* Har jag varit si så där 7 år yngre så har det varit du och jag direkt Kyss

//Skorpan

Haha…har du en hormonstinn jycke där hemma som röjer igenom väggar och dom få möbler han inte hunnit med en på 10 månader?Tungan ute 

Du kan skicka honom till mig om du vill, han är hjärtligt välkommen precis när han vill Skrattande

kerstinjo
0

Inte nog med att han äter upp halva huset *pust* nu har han drabbats av dövhet och fått smådjävlar i ögonen också.

Jag tror jag fick med en bruksanvisning när jag köpte honom, men den är borta. Uppäten, antagligen.

Ojoj, ångerveckan har gått ut för länge sedan.

Skicka honom till dig? Ånä, det vet väl jag vad du gör med hundarna i förrådet. Fast mössorna är allt goa.

För övrigt går det snart inte att ta en bild av Marodören utan att få med en "uppäten" vägg. *fnys*

Kerstin 

kerstinjo
0

PS. Han är snäll när han sover!Glad

Kerstin 

ingann
0

Sötnos;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

V-lang
0

Han är riktigt söt och det är Kerstins väggar också Flört

Men Kerstin du kan ju få ett par mössor alldeles gratis Oskyldig

Frankbot
0

Amos borde starta klubb med min dobbegalning på 8 månader Skrattande dom verkar ha samma hobbys !

kerstinjo
0

Har du några tips att lära ut? Jag har hört att dobbegalningar är suveräna på att bita. Kan vi träffas någnstans?

//Marodören Amos

Kerstin 

[Vargnatt-]
0

Aw vilken sötnos Skrattande

Frankbot
0

#7 ja bita är vi bäst på! jag vässar tänderna på allt som är gjort av plast och en tax…Katter kan också funka men då måste man passa ögonen. Klart vi kan ses, men det måste ske på ett sånt hemligt gömställe som möjigt så vi kan smida lite "tuggasönderplaner".

/Jokkmokk plastfeteschisten

Frankbot
0

#7 ja bita är vi bäst på! jag vässar tänderna på allt som är gjort av plast och en tax…Katter kan också funka men då måste man passa ögonen. Klart vi kan ses, men det måste ske på ett sånt hemligt gömställe som möjigt så vi kan smida lite "tuggasönderplaner".

/Jokkmokk plastfeteschisten

kerstinjo
0

# 10

Hihi, det verkar som om du och jag har mycket myspys att byta erfarenheter om. Skrattande Vi kan nog träffas i Lottisens förråd. "Jokkmokk plastfeteschisten" mysigt alial du har!Skrattande

//Marodöre Amos.

PS. mattes snorvalpar hr döpt mig till Lucifer!!Förvånad

Kerstin 

fettmedkevlar
0

Hicka har också fått makaroner i lurararna, gissa om jag blir less på henne? Hon går ju lös varje promenad, och brukar i vanliga fall komma direkt på inkallning. Men inte nu inte, nej nu tar det ju BARA 10 minuter extra om jag inte vrålar halsen av mig. Plus att den jäveln har tuggat sönder en hel soffa som numera är utslängd och två fåtöljer. Ibland börjar man fundera om man verkligen VILL ha hund eller inte.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Marylojs
0

#12 Haha, säg inte sådär, jag har ju det där framför mig…

Frankbot
0

ja att vi har ! :D lottisens förråd låter perfekt, jag kan lära dig hur man vässar tänderna på en Tax och finfördela petflaskor! och du kan lära mig tugga på väggar :D

ne nu ska jag springa ut i hallen och kissa i husses skor.

/Jokkmokk platsfeteschisten

V-lang
0

Jajaja skicka hit dom ni, jag har förberett chingchongarna att dom får maka på sina rumpor och dela med sig av sina plastdojjor och ge plats till väggarna Cool

Jag har laddat upp med spik och brädor så när Marodören tuggat sig igenom förrådet så får chingarna bygga upp det igen Flört

kerstinjo
0

Ja, de måste ju ha något att göra nu när vi tar det lugnt och laddar batterierna.

Hihi, bäddade ner en ny patient på jobbet igår. Lite gul i ansiktet och med svart mopphår. Placerade rullisen vid sängen och hängde landstingskläderna bredvid. Öl (såklart) på bordet, med sugrör och allt. Hihi! Stackars guling!

Och stackars kvällspersonalen när de hittade en okänd orapporterad patient i sängen.

Att patienten var gjord av kuddar, skurmopp, gulaktig ballong syntes knappt när han låg nerbäddad. Jag hade lika tråkigt på jobbet igår som Amos har när han är själv, så jg förstår honom. Man måste hitta på något!Skrattande

Kerstin 

ingann
0

haha inte konstigt att Amos har lärt sig hyss!

Ni är lika som bär;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

KerstinP
0

Så snygg han är!

kerstinjo
0

Tack! Ja, han är en riktig snygging och jag får mycket beröm för honom.

Kerstin 

kerstinjo
0

Det märks att han börjar bli könsmogen på mer än ett sätt.

Han testar mycket och ser helt underbart full i ¤%3% ut. Ögonen glittrar av okynne. Men skam den matte som ger sig.

Kerstin 

Sara87
0

Snygga Amos! :)

V-lang
0

Jag tror jag dör av skratt du är ju inte klok Kerstin! en guling i sängen och en rullator till och med…..och jag fick inte vara med!!!!

Annarex
0

Har en schäfer hane på 10 min o han har ALDRIG bitit på nånting Skrattande

kerstinjo
0

#22 Hihi, han fick ligga kvar över natten och morgonpersonalen höll på att bli liggandes själva. Men patienten som delade rum med Oskar hade haft hjärtligt roligt. Jag var ju tvungen att inviga honom i min plan. Det hade ju varit illa om han hade dött av en härtattack.

Kerstin 

kerstinjo
0

Idag är Marodören 10 månader. Stor kille, som numer kan dela upp kisseriet i två omgångar.  Men lyfta på benet får vi nog öva mer på.

Kerstin 

gejsa
0

Om 5 dagar blir Bessie 8 månader. :)

kerstinjo
0

Shaffer-Exit är 10 månader och en vecka idag. Hu, vad fort det går. Men jag ser mer och mer personliga drag hos Amos. Han börjar få sin egna stil inte lik någon av mina andra hundars.

Kerstin 

V-lang
0

Jag berättade för gubben om din hyss…han ligger fortfarande på golvet och kvider av skratt Tungan ute

#25 Men herre min je du får väl krypa framför och visa hur man gör, stackars Amos vilken matte han har Skrikandes

kerstinjo
0

Tsss…tyst med dig! Hur pinsamt är det inte att gå ut med Marodören och pröva höger lyft och vänster lyft. *fnys*

Vi smyger runt nattetid, jag med en kamoflagetröja, Amos svart som han är har en tråd bunden till baktassen.

Så testar vi höger lyft, vänster lyft. Men tusan, som trög labbe han är så kissar han ändå som en tjej.

Fattar inget!

Kerstin 

V-lang
0

*skrattar hysteriskt* jag tror ju att det är du som inte lyfter i rätt ben, och har du själv provat kissat med ett snöre bundet kring det ena benet det kanske inte är rätt metod Obestämd

Om du vill kan jag komma och prova du kryper och jag testar att lyfta få se om det funkar på dig Tungan ute

Jag är på väg!