Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1027 ggr
kerstinjo
0

OT. Hoppsan....

*letar*    *letar*

Det var något som försvann från inläggen och inte var det något som Marodören åt upp. Vilket han i och för sig aldrig skulle göra.

Men borta är det! Förvånad Äsch, det har väl snöat inne!

Kerstin 

kerstinjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hu vad det snöar och blåser så att det ligger i stora drivor.

"Kissa?"sa Marodören, "Näe, för tusan jag är fullt upptagen i snön."

Kerstin 

gejsa
0

Haha du har det inte lätt med denna marodören.

Tur man inte köpte en labbeflabbe. :)

Så här ligger hon för det mesta.

gejsa
0

Eller så här när dom inte tuggar ben som hon gjorde på den förra bilden. ;)

kerstinjo
0

Hur många sömntabletter går åt till en shaffer?Obestämd

Kerstin 

gejsa
0

#4# Haha inga alls. Hon får bita på ben så hon blir trött. Sedan är hon med mig i stallet varje dag. Du kanske ska köpa dig en häst och ett stall? *fniss*

Zebben
0

Hrm…..ingen som har bilder på en schäfer som jobbar? Skäms Ser ju inte ut som den bästa reklamen för världens bästa brukshund direkt.

gejsa
0

Jo här! Här vaktar hon stallet. :)

Zebben
0

Har Du också en arbetande stallhund. Här har jag min schäfer som motionsrider en av ponnyerna. Glad

gejsa
0

Haha gud vad gulligt! :)

Emaljoh4
0

#8 , hahaha! =)

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

MagicPaws
0

#8 ASGARV!!

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

TinaH
0

Zebben…

Du har inte funderat på Spanska ridskolan, med voffen?? *hihi*

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjo
0

Oj vad era shaffrar jobbar! Riktiga slöfockar, till skillnad mot Marodören som sliter för fullt med att rasera hemmet. Han är allt en JOBBANDE hund.Tungan ute

Kerstin 

V-lang
0

#13 du skulle garanterat kunna tjäna massor av stålar med din Marodör Tungan ute Skicka honom till Extreme home makeover, han skulle garanterat dra in massor av dollars i rivningsbranchen Cool

kerstinjo
0

# 14

Varför har du inte kommit med den lysande idén tidigare?

Nu ska jag hyra ut honom till "Bertils Bygg & Riv".

*räknar pengar*Guld i mun

Kerstin 

V-lang
0

#15 Tidigare!? Jag kom ju precis på det Foten i munnen Men visst var det smart, snacka om att göra pengar istället för att ha en snygging till scaffer så har du en rivningsflabbe Tungan ute

Men du skulle göra ennu mer pengar om du startade en egen rivningfirma…Kerstin & Marodörflabbens Riv & Bygg Cool

ingann
0

#16 riv & bygg??? han river ju bara *påminner*

även om kerstin bygger så hinner hon inte klart innan marodören rivit det Tungan ute

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

kerstinjo
0

KERSTIN & MARODÖRENS RIV & BYGG.

SNABBA OCH EFFEKTIVA.

Se exempel nedan.

Kerstin 

V-lang
0

#17 Kerstin måste trimmas men jag vet inte hur, undrar om det finns nån kurs för trötta mattar Obestämd

kerstinjo
0

Du, där är hålet litet!! Så när jag går o jobbar har jag fullt sjå att placera ut saker på utsatta ställen.

Tvättkorgen vid största hålet, galler lite här och var (ett fastskruvat i garderoben), lite stolar här och där.

*suck* han hittar bara nya ställen att leta mögel på.

Men vi upptäkte en sak, om jag är i tvättstugan en ½-timme så gör han inget.

Däremot så verkar han koppla ihop gallret till vardagsrummet med att nu är det fritt fram.

Kan det ligga något i det?

Kerstin 

ingann
0

#18 meh duh… har du inte fattat att han inte river??? han gör ju bara lite ny design så du får ett modernt expressionistiskt hem ju… han är en konstnär i stor skala Cool

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

gejsa
0

#16# haha vad är en scaffer nu då? Något som du tåtat ihop med dina japanska schaffrar och marsvin eller?

#17# Du dom är så inne i sitt rivande att dom märker inte vad du skriver. Men du har en poäng där. *fniss*

TinaH
0

matte fattar inte nått!! 
Marodören håller på med "modern konst…och så sätter hon ut tvättkorgar och föremål för att gömma….Amos, du har det inte lätt pågen!
Du kämpar för livet med modern konst, och matte förstör….Gråter

Sätt matte på en rullator och skicka i väg henne till Kina-land eller nått!!Skrikandes

Mvh TinaH

V-lang
0

#22 *fnys* MARSVIN! Skrikandes En schaffer är en schaffer så det så! (stavade fel där uppe)

GALLER=Utbrytarkung=Väggar=Marodören

kerstinjo
0

Mars-Vin? Förvånad å så bjuder du inte?Tungan ute

Kerstin 

TinaH
0

Kerstin…visst är det Tjaskigt att V-lang inte bjuder på sin "Vin-Glögg", hon är en snål en….undra om hon har rullatorn klädd inför julen, och renarna för spända….Glad

Mvh TinaH

kerstinjo
0

Antagligen har hon fullt sjå med att pynta rullisen och chongarna. Min förrådsspion her sett att hon håller på att implantera renhorn på chongarna. Undrar om hon får dem på rätt ställe?

Kerstin 

V-lang
0

*hick..hick* bannat jag tror jag skulle bjudit på vin-glöggen iaf Förvånad

Hmmm..undrar vart renarna tog vägen, här ligger iaf selet runt fötterna hur jag nu lyckats med det *fnys*

Nej nu måste jag ut i förrådet och sätta fart chongarna väntar på sina snygga renhorn, vad dom inte vet är att jag kommer med filèkniven i högsta hugg Cool Det måste ju se naturtroget ut Oskyldig

Rullisarna får jag nog ta i morgon när huvudet blivit en storlek större Tyst