Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1661 ggr
[helenal]
0

Köpt hundsäng!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår va jag på ullared och köpte massa goa grejer till hugo bland annat en hundsäng. Han vill tyvärr vara i den för han är så mammig… han vill bara vara där jag är, men lyckades f¨å ett kort på honom där han faktiskt ligger i hundsängen bara för att vi har lagt den i soffan å jag sitter brevid.. nåväl1

Amoz
0

Men så kan man väl börja för att lära honom att vara i den? Även om man tar med sig korgen och lägger i t.ex. soffan när man sitter där så får han ligga i korgen och kommer då så småning om förstå att "Här ska jag ligga" (Om man inte vill ha hundar i t.ex. möbler ^^)

Johanna
0

mina hundar vill inte heller gärna ligga i sina sängar.. :) får dom välja så vill dom ligga på husse o matte..

för min del får dom gärna göra det, men mannen är det lite si o så med.. haha..

det tog ett tag men nu fattar dom att dom ska ligga i sin sänf, även om den stora hoppar upp i sängen då o då…

Amoz
0

Min hund lägger sig i korgarna när vi ber honom (han har två tyg korgar som ligger på varandra X''D) Men det är bara när vi äter eller så, på nätterna sover han i min säng ^^

KindredCold
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min tik älskade sin bädd.
Hon fick inte vara i sängen annat än när överkastet var på, vilket var väldigt sällan..
Men bädden var en favorit för henne.
Inga problem att få henne att sova där ^^
Har inte så mycket bilder på det.. Mest när hon ligger i sin soffa..
Men här är en bild på henne i bädden i alla fall :)

Den bädden kommer inte säljas, även om vi blir hundlösa.
Den är i så fint skick, och kan gott och väl användas av fler hundar :)

Min hane gillar den också, hehe.

Så söt lilla Hugo är när han ligger i bädden :)

[helenal]
0

hhe oj vilken fin hund du har! en sån tänkte min kille köpa tioll sin hund sån bädd som du har alltså!!

KindredCold
0

#5 Ja, hon var fin :)

Aha, de är mycket bra, och lätta att rengöra.
Värt vart enda öre!

KerstinP
0

helenal, så gulg han är lille Hugo. Ser jättesött ut i korgen.

[helenal]
0

visst gör han:) vi vet problemet nu att han inte bville ligga i korgen först, den vita favorit filten låg inte i… utan en brun filt. han ville ha den vita:P