Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 950 ggr
kerstinjo
0

OT. Sömntutor.........

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

….nu får ni allt vakna till liv! Här går jag upp i ottan och släpar ut en pigg Marodör, medans ni ligger och sover. *fnys*

Nu ska jag bara placera ut alla Marodörhinder innan han får fritt fram.

Alltid lika spännande at komma hem och se vilka förändringar Marodören har gjort i sin ensamhet.

PS. Han är i alla fall snäll när han sover. Var han nu ska sova?? Finns det någon som har en betongkorg att sälja??

Kerstin 

Emaljoh4
0

jag sover inte!! D;

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

V-lang
0

*asg* Så han tuggar sönder sina egna prylar också, den flabben är inte direkt smart Flört

Snart har du inget hem att komma hem till Kerstin..det blir mer eller mindre ett rivningsobjekt Oskyldig

Zebben
0

Hrm….sömntuta. När Du skrev Ditt nyvakna inlägg så hade jag redan jobbat min första timme på dagen. Men det är klart, jag har ju allerta schäfrar och inte en trött marodör. Om Du gick upp lite tidigare så skulle marodören Ture inte vara så utvilad och redo för nästa väggattack.

kerstinjo
0

Men han skrämde i alla fall iväg inbrottstjuven! De ni! Tur att han har övat upp sina huggtänder. Glad

Kerstin 

Zebben
0

Dags att vakna Kerstinjo. Han skrämde inte iväg tjuven, han skrek på hjälp och hade ren och skär dödsångest. Viss skillnad… Tungan ute

kerstinjo
0

Ånä, inte min modige Marodör inte! Han är inte rädd för något, inte ens shaffer-Arras, fastän shaffer-tomten slänger sig på honom och biter i strupen.

Kerstin 

V-lang
0

ObestämdHar du funderat på brillor åt stackars flabben, sen när finns det en schaffer-tomte? Och den där korgen använder en schaffer till att peta tänderna med inte att vässa tänderna med Oskyldig