Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 863 ggr
[lillbrun]
0

kolla på valpar idag! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma och hämta mej, idag ska vi nämligen hälsa på hennes valp för första gången.

Det är en basset petit griffon vendeén. som idag är 5veckor om jag inte minns fel. så han kommer till oss sen  som en liten julklapp^^

Nån annan som har en kanske? jag tror dom är rätt ovanliga. iallafall norrut, man ser dom nästan aldrig

Vi hade tills nu ihöst en basset vid namn Bob som blev 12år.

(själklart lägger jag ut bilder ikväll när jag kommer tillbaka! :D

tillsvidare lägger jag in en bild på Bob för den som inte vet hur en Basset petit griffon vendeen ser ut

Det är Bob i somras, gamhund :)

Anett Lindbom
0

Åhh dom hundarna som är så söta och charmiga, jag har ingen sådan själv men jag brukar stöta på en sådan ibland när jag är ute med min hund, och jag vet dom som hade några sådana som dom jagade med förr.

ingann
0

Åhh vad kul! finns det något gulligare än en liten valp? massa bilder vill vi se sen;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[lillbrun]
0

Här är jag med lilla svante, som han ska heta :)

[lillbrun]
0

Mamma och hennes gubbe ska jaga med han.

[lillbrun]
0

Här är mamman med en av valparna, inte den vi valde. den här va den mörkaste

[lillbrun]
0

Så himla söta och busiga.. dom hade precis sovit innan vi kom så det var full fart! svårt att ta kort. nästan alla bilder är på halva hundar :p

ingann
0

naww.. vilken sötlök Kyss

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Bleenda
0

Dom är för goa. Det var på håret att vi köpte en sån för några år sedan. men det blev Tax i stället.

[lillbrun]
0

både jag och mamma har varsin Tax också :) dom är väl kanske lite mer smidig än en basset

Det är en mycket fin ras, världens charmigaste. tycker dom har så gulliga nosar, massa skägg och dom långa öronen^^