Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1734 ggr
Elega
0

Grand-Prix

Jag har bara hört dåliga saker om Grand-Prix, men dem har ju så fina saker! Någon som har något bra att säga om dem så att jag kanske vågar beställa något därifrån?

Anett Lindbom
0

Jag köpte en bur(miniduna) där ifrån för länge sedan, den buren fick jag vänta på i flera veckor & så när den äntligen kom så var den trasig, jag skrev och påpekade det och jag blev då lovad nya delar till buren men dessa kom aldrig.

I samma veva som jag köpte buren så köpte jag även ett hundkoppel men eftersom att veckorna gick och inget koppal dök upp så krävde jag tillbaks mina pengar men det tog sin tid men efter några påtryckningar från min sida så fick jag till slut tillbaks mina pengar.  Jag kommer då aldrig mer handla därifrån igen,,

SaraC
0

Jag tycker också att de har mycket grejer och till bra priser. Nu har jag bara beställt därifrån en gång, men precis som #1 skriver så fick jag vänta flera veckor på att sakerna skulle komma. Trots att det stod att det skulle ta kortare tid.

Dessutom valde jag att betala via faktura inom 14 dagar och fakturan skulle komma i paketet. Så när paketet aldrig kom blev jag orolig och skrev och frågade om det då skulle bli något krångel med betalningen, men fick aldrig svar tillbaka.

När paketet väl kom så var det dock inga problem. Inget krångel med fakturan och alla grejer var med, hela och fina.

Men jag kommer nog heller aldrig mer beställa därifrån. Det finns så många internetbutiker och jag har beställt från flera andra där jag varit jättenöjd.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Elega
0

Tråkigt.. Någon som vet någon internetbutik med liknande sortiment som är att rekommendera?

SparklingTindra
0

Jag beställde från Grand Prix förra eller förrförra året. Då beställde jag en Canvasbur som jag fick vänta i flera månader på och när den väl kom så var dragkedjan trasig så det går inte att stänga buren helt. Men jag klagade aldrig till dom om det.

Nu i juni så beställde (trots att jag hade bestämt mig för att aldrig mer göra det) jag ett buröverdrag av dom som jag inte hittade någon annanstans. Det kom i mitten på oktober. Jag hade mailat dom ett flertal gånger men aldrig fått svar. Sen ringde jag dom och då svarade dom och sa att jag skulle få den skickad följande dag och att dom skulle skicka med lite extra till hundarna.

Det tog flera veckor efter telefonsamtalet innan paketet kom och då fanns det minsann inget "extra" till hundarna.

Nu kommer jag aldrig mer att beställa en enda sak ifrån dom igen. Dom har 0 service.

#0 Är det något speciellt därifrån som du tänker på? Isåfall är det lättare att rekommendera andra internetbutiker.

[kalelo]
0

Jag har inte varit onöjd med dem, än så länge har allt fungerat bra med mig. Jag beställde därifrån bara för någon vecka sedan och det kom i tid, redan veckan därpå  3-5 dagar efter beställning som det står på deras sida, samt att det var helt.

Det var en plastbur till transport utav mina tamråttor. Har dessuton beställt perpelxpinnsystem av dem förrut till mina undulater som jag hade då. Det var helt, men kartongen var tillknyklad.

sagalisa
0

Jag har köpt halsband därifrån och det var inga problem alls, funkade precis som det skulle.