Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1189 ggr
[helenal]
0

Glömt kopplet!

hej! det är såhär att jag passar killens hund för han e på jobbet. Mindi som hunden heter brukar alltid gå lös när hon är med honom men jag vet inte ritkigt om jag vågar ha henne lös. Nu nnär vi skulle gå ut så upptäcker jag att kopplet är glömd i hans bil:( och jag måste ha henne lös… hon lyssnar bra, men när det kommer en hund så skäller hon och springer fram.. plus att jag ska ju gå ut med hugo samtidigt så blir mycket att tänka på känner jag!

Tror ni jag kanske kan sätta hugos koppel på henne? Hon har halsband på sig… Hugos koppel är ju inte s¨å stort, men et kanske funkar ändå?

Karmatarerskanise
0

Gå ut med dom en i taget.
Så använder du Hugos koppel.

[helenal]
0

Ja det får jag göra=) har iofs ett rosa tjej koppel som är hans mammas lilla hunds:P hugo kanske kan ha det å mindi hans

Tina-A
0

Precis. Hon borde ju inte gå lös från början om hon skäller och springer fram till hundar i tid och otid :) Finns många aggressiva hundar tyvärr, man vet aldrig vad som kan hända om sin hund plötsligt springer iväg.

Hoppas det löste sig!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

TinaH
0

Vad 17 har färgen för kopplet för betyelse?!?
så du kan själv inte ha blåa saker på dig, för att du är tjejj??

Bara till att ta ut hunden i ett befintligt koppel, oavsett färg, bara inte den hunden är lös, om en går fram skällande mot andra hundar!

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

[helenal]
0

eeh jag menade inte att färgen har ngn betydelse! Skrev de mer på skämt om rosa färgen.. shit här kan man tydligen inte skämta…

Men det funkade bra iallafall.. va lite rädd att hon skulle dra sönder kopplet först.. men de ornade sig!

Karmatarerskanise
0

Flört

[helenal]
0

:P