e-butik med saker till djur - frågan
Hej!
Jag har gått och funderat på att öppna en e-butik med saker till djur, först och främst till hundar och katter. Jag undrar om nån här skulle kunna tänka sig att handla saker till sina djur via internet? Om svar är: ja så varför? bra priser, bra sortiment, gratis saker t.ex. nån leksak? tack för svar
mvh marta

Är det bra priser och bra kvalite på sakerna så kan jag köpa via nätet
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag handlar redan en hel del över nätet.
Anledningen till det är framför allt att de flesta butiker på nätet har mycket roligare och större sortiment än de vanliga butikerna här hemma.
Det finns ju en hel uppsjö med internetbutiker redan. Vad som får mig att välja en särskild är först och främst om de har just det jag letar efter för tillfället.
Är det något som finns på flera ställen kollar jag vart priset är bäst. Även betalningsalternativen spelar roll. Samt hur smidigt det går att beställa.
Vad som mer gör mig postiv till en butik är självklart när jag beställt och allt gått bra. Och ja, en liten present med i paketet som t.ex. lite godis, gör en extra positiv!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag handlar allt utan foder över nätet.
Jag har en del ställen jag standardhandlar ifrån så att säga.
Men nu när min tik är borta blir det förstås inte lika mycket.
Blir till att leta kattsaker sen när kissen blir akuell :)
Men Ja, helt klart bra att köpa över nätet.
Självklart är pris och kvalité att tänka på..

handlar allt till mina djur över nätet;)
Jag tittar på olika ställe men jag kan hitta saker bl.a. rogz halsband som inte finns i vanliga zooafärer ;)
jag skulle kunna göra det om det är bra priser och bra kvalite plus att frakten inte ska vara för dyr
Blev det någon affär? 
Det som oftast får mej att inte bestlla från nätet är fraktkostnaderna. Om jag vill köpa något litet som inte kostar så mkt så kan frakten gå på lika mkt. Och jag kan förstå att det blir så. Men det gör att jag itne tycker det blir prisvärt. Annars brukar jag som många andra sitta och titta på olika hemsidor för att kolla utbud och få lite ideer.
Jag vill att det ska finnas möjlighet att betala med kort. Jag skaffade VISA-kort för att jag skulle kunna handla online, och det stör mig något enormt när man inte kan göra det. Jag kan även tänka mig att använda PayPal.
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Handlar en hel del på nätet tilll djuren. Pris, kvalitet och utbud är avgörande. Sedan får det inte vara för krångligt att beställa. Hoppas det går vägen för er. Kram
Jag funderar hela tiden på det.. det finns redan många zooaffärer på nätet :( men ingenstans finns det av rogz som jag vill ha :P

Jag handlar 90% över nätet.
Är det något akut jag behöver ha, så får det bli dyra djurbutikerna.

Jag handlar nästa alllt till mina djur på nätet.
Både foder och prylar.
Kvalitet och smidighet är klart det som är viktigast.
Butikerna jag handla i är dom i butikerna som har prylar till STORA hundar.
Det finns en hel drös med buritker som har inriktat sig på "småhundar" och den "trenden"
Alltås bäddar - kläder och halsband - i storlekarna xs - m.
Det går inte hem här=)
Även jag tittar främst på nätet innan, dels för bättre priser och bredare sortiment och dels för bekvämligheten att i lugn och ro sitta hemma och bestämma sig.
≧◔◡◔≦

Låg frakt så handla ja i massor, även om ja kanske inte alltid behöver de sakerna =) men sån är ja… mest till katterna blir det men Mollgan får alltid något han med, ett vinter täcke ett fint halsband eller bra godis…
till katterna blir det utställnings saker som shampoo, kammar dom senaste anti-stat sprayerna, igloos (igloos, de saknar ja utbud på i vettiga priser)
handlar nog allt mellan himmel och jord, utom foder då ja köper de på djurbutiken här, för dom är så himmla trevliga så man vill åka ditt en gång i månaden…