Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1185 ggr
kerstinjo
0

Fladdermus?

Eller, vad tusan är det?

Kerstin 

Zebben
0

Konstigt, jag hade något liknande hemma för några år sedan…

spikes
0

hahaha dessa var braSkrattande

kerstinjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var bara Alfons Töntbulls bästis Quila. Denna "lilla" fröken som pinade Alfons jämt. Ojoj, vilket tålamod Alfons hade med henne.

Tror ni Quila har något tålamod med Amos? Nähä!! Hon har alldeles glömt hur jäklig hon var.

Kerstin 

Molle08
0

Söta bilder hehe..

V-lang
0

Ja jösses vilka härliga bilder Skrattande

Men det var länge sedan man såg Quila, tänk va roligt hon och töntbull hade tillsammans. Du får hålla fast henne och säga att hämden är ach så ljuv Oskyldig

HEJA AMOS!!!!!!!

kerstinjo
0

Det är med lite vemod jag tänker på Alfons Töntbull och Quila, för OJ vad skoj de hade ihop. Fastän Quila var suverän på att överfalla och pina Alfons, så har jag nog aldrig sett två hundar som var sådana goda vänner.

När min goe Töntbull flyttade så ägnade Quila mycket tid att leta efter honom. Men så smart är hon inte, för hon letade t.o.m. under sängarna. Haha, inte kunde en stor och ståtlig Töntbull komma in under sängar.

Så skönt att veta att Alfons har ett toppenliv nu. Men han är saknad, denne goe, unike och grodrädde Töntbull!

Kerstin 

V-lang
0

#6 Du har inte fått nå nytagna bilder på honom? Det skulle vara så kul att få se honom och höra lite hur det är med honom igen Skrattande

Jag saknar hans små hyss och glada framfart här ute Tungan ute

Quiila
0

Min Quila är en riktig sötis hon :)

#6 Ja jösses va hon letade efter Alfons i början, överallt. Under soffor, sängar och på dom mest allra konstiga ställen.
Det var verkligen kärlek :)

~Quila Roze~

V-lang
0

#8 Bilderna på dom ihop var ju helläckra, hon hängde ju som en häfta på honom Skrattande Han han låg under som en padda Flört

kerstinjo
0

#8 Hej lilla du!

Fast hon är rätt knäpp som letade under soffor.Tungan ute

Kerstin 

V-lang
0

åhhh vilken härlig bild, snacka om blötpuss Kyss

Quiila
0

#10 Ja nog är hon knäpp alltid :) Sådan matte sådan hund *L*

#11 Japp, Quila är mästare på pussar, blöta, härliga och slemmiga :)

~Quila Roze~

V-lang
0

#12 Haha…Amos lär vara rätt blöt då, hoppas han får sig några rejäla så han lär sig Kyss