Smuggelhundar avlivade

Nej fy fan vad grymt. :(
Fruktansvärt tråkigt och tragiskt för hundarna.
Men naturligt vis det vettigaste i en sån här situation. Man vet inte vad krakarna bär för smitta. Om de är rabies vaccinerade vilket jag inte tror. Om dom var avmaskade, vilket jag inte heller tror. Dom har ju andra inälvs parasiter än vi har här i sverige. Som rävbandmasken, som om den smittar en människa är dödlig.
Här skriver jag tror och tror vilket man inte ska igentligen. Men dom brukar inte lägga så mycket pengar på smuggelhundar. Här gäller det att tjäna så mycket som möjligt.
Trevlig ras att smuggla in
Håller med ovanstående #2 !

Stackars hundar!

TS
Menar du häri forumet eller i verkliga livet?
Fattar inte riktigt hur du menar att man ska göra?
Alltid skriva med stora bokstäver?
Om man inte vet om att någon har lässvårigheter eller synskador är det lite svårt att ta hänsyn
Lite fel tråd? ;)
Läs tråden som finns i länken. Det handlar självklart om att tänka på de som har det svårt här inne. Dela upp i stycken, tänka på hur man skriver osv.

HAHAHA, hur f*n hamnade det här?
Forumet krånglar med mig idag.
Vill du radera allt här så skriver jag det i rätt tråd ? =)

fel , radera gärna
Kan jag inte göra.

Sorry för alla underliga inlägg i den här tråden.
Första hamnade mitt inlägg i fel tråd. Och nu när jag försöker "hantera inlägget" och ändra texten så skapas det nya inlägg istället.
Den som kan får gärna radera alla mina inlägg i den här tråden.
Förutom #4 då, som faktiskt kom rätt=)

Grrrrrrrrrrr! Blir så arg på smugglare!!! Än mer på idioter som köper hundar som man kan misstänka är smugglade!!!!

Skönast för hundarna eg. ingen bra start på livet att leva under hemska förhållanden. :/