OT. TJEEENARE, gokväll!
Heeej! ;D Jag tycker att det är lite tråkigt här, alla är så tyyyysta!! :D Vakna, det är ju nu man ska vara vaken! :D
I den här tråden får man skriva vad man vill, men man får inte kränka nån! ;) Man får vara hur flumm som helst!! ;D Ha en bra kväll, hejd! =)
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
men malin jag har ju inte landat ännu jag är fortfarande hos vargarna ju:-)
:) Hur länge?
2, de vette sjutton jag känner deras päls och pussar på mig fortfarande:-)

Haha du är bra go du drygo….berätta lite hur det är med dig och Rico för det var länge sedan jag fick någon uppdatering om honom och om dig =)
Här hemma har det hänt en del, Skorpan har varit till vetten och tagit bort analsäckarna och har precis tagit bort stygnen efter 10 jobbiga dagar med en tratt.
Kerstin den trattparabolen kan vi använda nu, vi skulle kunna måla den vilken färg vi vill så den passar in till våran nya rullis…Skorpan vill absolut inte se den något mer för hon tyckte hon såg ut som en trattkantarell i den…och du vet ju hur fisförnäm den damen är 
Spike jag är fortfarande sååå avis på dig och jag är fortfarande lite chockad över att du inte ringde att bjöd med mig 
4 men lottis jag blev ju bjuden själv ju

#5 Ja men du hade ju kunnat smugglat med mig hehe….
6, ja att jag inte tänkte på det, jag hade ju kunnat stoppa dig i snoddens bur, han var ju ändå inte med:-)

#7 ja det hade väl varit nått, jag tror nog inte go Snodden haft nått imot det =) Jag kan ju bara tänka mig vilken mäktig känsla att sitta där mitt ibland dom och till och med få klappa en *avis*
8, näe han delar med sig så länge det inte gäller hans aktivitets boll, för den är hans och ingen annans och den hade ju inte varit med
#4…… Orkar inte, det är inte så intressant! xD

#9 Tala om för Snodden att den får han behålla för sig själv för mina ben orkar nämligen med att jaga hans aktivitetsboll 
#4 Men hallo där din lilla morrhoppa då tycker jag att du kan hitta på nån rolig ramsa för det är du verkligt duktig på…kom igen nu jag behöver nått roligt att skratta åt 
11, ska göra det, men just nu har jag snott den av honom, han för sånt jäkla liv över parketten med den;-)
#11 Vad gulligt!! Lilla Lotta har börjat att prata med sig själv! :) Så gulligt alltså! ännu ett tecken på ålderdom *fniss* :)

VA! Din LILLAAAA! BLÖÖÖÖ! Nu fick jag ju inte ett gott skratt i kväll heller, du sviker mig din lilla ****** (gissa vad det står där du?) 
Snoris kanske?` :P Hahaha! Antagligen säger du NEEEEEEEEJ, för du vill inte att folk ska vinna över dig!! ;D Smutigt värre! 

Smutigt? Smutigt! Har du hittat på det själv eller? Typiskt snorisar 
Hahaha!!! ;) Nej, det har jag inte…. Det är bara jag och Rico som vet vad det betyder! =) Men du får AAAALDRIG veta vad det betyder! =) För då måste jag dö.

*muttrar* Sabbla unge! Hon retar gallfebern på mig!!
Jag blir galen om jag inte får tag i Rico, eller kan du inte fråga flabben Amos…det kan ju vara så att det är flabbespråk 
Snälla Kerstin vi måste få reda på det innan jag river av mig det lilla håret jag har kvar…den där ungen driver mig till vansinne 
Hahah , det här är smutigt värre helt enkelt! ;) Tyvärr är det så komplicerat, så ni kommer aldrig fatta…. ääägd!!! ;D jag har redan den boken, fast den heter " Hur man beter sig som en ordentlig snoris".. =D Rico har fått läsa den, men han är för gammal för att fatta…hihi ^^

Hmmm…är det du som har den hos dig? Annars lär jag genast ut i förrådet och börja leta bland alla ölburkar och annat bröte som ligger där ute 
Fram med det tunga arteleriet, har du nått köttben eller nått annat gott, eller så får du göra som han..tugga dig in 
smutiiiiiigt..ääääääägd, usch vad du är snorig är det det enda du lärt dig ur boken, i sånna fall tycker jag att du ska fortsätta med nästa kapitell 
Hahaha :) Det är det enda som stod i den boken! ;) Har läst ut flera :P Rico är lite less på mig faktiskt =D Men det gör inget , hihi, han står ut iallafall :)