Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 718 ggr
Johanna
0

Idag va Bella i skolan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

O hon skötte sej väldigt bra :)

ska bli jättekul att arbeta m henne från början o att få forma henne lite som jag själv vill…

Några fler valipsar som börjat i "skola" ?

Singo-Torpet
0

jag och Mollgan har gått första klass (valp) nu går vi andra klass (valp/unghund)

Mammi
0

Va kul och va söt hon är!! Kyss

Min Bella har inte "börjat skolan" ännu, hon är 3 månader. Hur  gammal är din Bella?

Finns det nån bra skola tror du som lär ut att bitas får man inte göra och hör sen!! suck!! Håller snart på att bli galen tror jag…vojne,vojne! Foten i munnen

Mammi
0

Men gud så söt Mollgan är!! Hur gammal var han när han började valpkurs och vilken ålder är han i nu?

Johanna
0

#1 åh, vilke gulle! :D

#2 Min bella är 15v imorgon… stora damen börjar hom bli… hon är bra mkt större än på bilden ;)

Haha! min va oxå lite bitig när jag fick hem henne, men det har hon slutat m helt nu.. kan bli nåt kanske när man leker men annars så..

Mammi
0

Hm, bara lite bitig låter som en dröm för mig…." Jag tyar icke längre Karl Oscar! "

Johanna
0

haha!.. stackare…

AnneN
0

#2 om ni går en valpkurs så kanske ni kan få hjälp med bitandet också =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Mammi
0

# 7 Jo vi funderar på det men det verkar vara svårt att få nån plats…

Johanna
0

hr i sthlm verkar det finnas massa valpkurser, fick plats på 2 andra innan jag valde den jag går på nu..

Singo-Torpet
0

#3 jag hämtade inte min prins förs runt midsommar och då var han 13-14 veckor, vi gick valpkursen i aug-sep och har just gått sista gången på grundkurs 1, bra att börja tidigt med valpkurs tycker ja.

nu ska vi leta grundkurs 2 innan vi börjar inrikta oss på något Mollgan är född mars-08 mins inte dag just nu 8e kanske? eller var de 16?? hmm för många att hålla koll på katterna och han men mars är det iaf. jo just de den 9/3-08 var det ja.. :) han är lite störe än på bilden den bilden är tagen på midsommar.

TinaH
0

Jag har Gått både:

• valpkurs,
  • Grund fortsättnings kurs och
  • Ren spår kurs, (person spår, "pinn spår")
  • samt nu går jag Lydnadskurs.

Är 7 månader och heter Boy

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

rulda
0

Vi ska också börja i skolan snart. Men det tycks som om jag skaffade hund i fel tid. Alla lydnadskurser som jag har hittat börjar i mars (!)
Men jag vill gå i skolan nu!
Känner att eftersom det här är min första hund så är det nog jag som behöver tränas i hur man gör och inte han.
Men vi kör lite hemmaundervisning.
Idag tränade vi inkallning. (tänk att det kan vara så svårt att lyssna på matte när man leker med pinnar)

Mammi
0

Här där jag bor verkar det oxå vara kört med att få plats på valpkurs,suck! Rynkar på näsan

L8sson
0

Bosse följer med mej till skolan =) han lärs sej inget som mn lär sej på en hundkurs. men bra att han får följa med, det blir bra social träning =) hehe nu va de ju hundskolan men ändå tycker jag =) <3

Ellinor Johansson
0

#11 Vilken fin bild och vilken härlig vovveGlad

Johanna
0

imorgon kl 12 är det dags igen… :)

TinaH
0

# 15

Tack!Skrattande

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~