Hundar iFokus

Hundar

Etikettbruks
Läst 1100 ggr
SweetWishes
0

"Hemsidan" uppe!

AnneN
0

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

rackartyg
0

TS

Jag tror inte du får posta en reklamtråd här.

I reglerna står det:
Det är inte tillåtet att:

Bryta mot svenska lagar och förordningar.

Kopiera upphovsrättsskyddat material.

Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan sajtvärdens medgivande.

Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet.

Ägna sig åt personangrepp. A

nvända svordomar eller annat ovårdat språk.

Skriva inlägg med innehåll av diskriminerande karaktär.

Zebben
0

Vi har tillåtit marknadsföring tidigare på detta forum. Så länge det inte är stötanade eller på annat sätt olämpligt. Tror inte att det gör något att hon lämnat ut sin hemsida. Om annat så tar Kerstin bort den.

/Medarbetare Zebben

rackartyg
0

Hmm.. kanske är dags att ta bort den punkten från skrivreglerna då?

Nu ser det ju ut som att ni väljer när och vilka regler som gäller.

Zebben
0

Förstår inte hur Du menar? Om trådskaparen och Sajtvärden har kommit överrens om att det är ok att lägga ut hemsideadressen så behövs väl inga regler ändras.

rackartyg
0

OK. Hur får man ett sånt tillstånd?

Får alla det om reklamen inte är stötande?

Zebben
0

Det är bara att prata med sajtvärden om hon tycker det är ok att lägga ut reklam. Nu har det ju inte varit några problem tidigare, då det är få som lagt ut reklam eller marknadsför något. Men det har ju skett så sällan så dessa har fått legat kvar.

rackartyg
0

Ok, får man göra reklam för både tjänster och varor?

Zebben
0

Hör med sajtvärden. Man får inte lägga ut någon reklam utan att ha fått lov från henne först.

AnneN
0

#2 jag tror den regeln är mer till för att man inte ska få marknadsföra företag, för företagen så finns det reklamplatser att köpa.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SweetWishes
0

oj vilken diskussion men inget om min sida *haha* aja ;) som sagt tar ngn illa vid sig får ni väl ta bort den … men trodde inte en blogg kunde skapa sådanna debatter. För detta är eg. en blogg..

Zebben
0

#11 Ja jag vet inte om det räknas som blogg. Blogg är väl ändå en slags offentlig dagbok på nätet. På Din hemsida är det ju bara kursutbud, galleri, info om instruktör och räknas väl mer som marknadsföring av hundinstruktör. Men sidan var bra.