Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 799 ggr
arhiman
0

Insider Tv3

Såg ni repotaget om djursex på Insider i dag?

Att dessa sjuks människor får gå lösa i samhället. Nu var det inga hundar med på repotaget men det finn övergrepp som försekommer där med. Nej de och all pedofil jävlar borde låsas in och spola ner nyckeln nån stans där den aldrig hittas.

(ursäkta mitt språk men är lite upprörd)

[lottaeriksson]
0

Jo nått jäkla fel är det ju. Jag personligen tycker de vedervärdiga människorna borde könsstympas, jag mår så förbannat illa då jag tänker på vad de gör mot djuren. Sen att de njuter extra när de samtidigt skär dem är ju helt sinnessjukt! Näe som du #0 säger, de ska låsas in och därefter ska man kasta bort nyckeln, dock efter att de monstren könsstympats!

ingann
0

håller med båda ovanstående! Men dåligt av jordbruksministern att inte förrän efter Robbans upprepningar säja att tidelag borde förbjudas. Innan sa han ju bara att reglerna om "skadegörelse" på djur skulle ses över…

Sen stackars tanten som blev av med sina taxar Gråter skandalöst att hon inte får tillbaka sin älskling när hon blivit friad från alla misstankar om vanvård! Sen idioten på hundstallet som sålt hunden vidare, "de skulle pratat med mig så hade det blivit en annan dom"? hon var ju inte ens till tanten utan polisen lämnade hundarna till stallet! tillståndet för den dåren borde dras in i stället!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[lottaeriksson]
0

#2 Jo jag tyckte synd om henne också. Jag fattar inte att man får sälja hundarna vidare sådär innan en dom satts! Och sen när det kom till vanvården av djuren hade de ju gått efter att det var bajs på golvet samt att det inte var nån mat i deras skålar? Det var fan natt? Tarox har ingen mat i sin skål på natten, är jag en djurplågare då också? Herregud. Och sen när det kommer till bajset så konstaterades det ju att den hunden var sjuk och avlivades strax efter att de omhändertagits eftersom den inte kunde omplaceras pga det, så då kunde ju det vara orsaken till att han hade bajsat inne?

Näe, stackars tanten alltså!

ingann
0

#3 klart du är Flört jag också eftersom det hänt någon gång att Åskar bajsat i hallen medan jag klätt på mig för morgonpromenad Oskyldig 

Att de sen försökte lura tanten att hunden var död! Är det ens lagligt att avregistrera en levande hund ur hundregistret? De borde ju kunna ta hunden från nya ägaren för det?

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

spikes
0

det var ett kanonbra program, men där ser ni vad jordbruksministern svarade mig då när jag gjorde min insamling….tror jag kopierade in brevet här med, det är en skam för sverige med denna flathet, och dessutom skyllde han på att det inte går att bevisa, dumheter klart det går att bevisa,en vet kan ju se sånt…..men det räcker tydligen inte som bevisRynkar på näsan

rulda
0

läste i expressen i dag att det skulle bli en lag Obestämd jag hoppade högt av glädje.. men man får väll se vad som händer

spikes
0

7, ja det är ju bara att hoppas, men det har han sagt förr så det tror jag på när jag ser detFlört

rulda
0

#7 jo jag hoppas också. Har följt expressens repotage serie om "djursex" nu i tre dagar. Tycker att det är jättbra att dom tar upp detta. Många som jag har pratat med vet inte ens om att det inte är olagligt.
Men det är bara att hålla tummarna!