Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 833 ggr
spikes
0

Våran stamfader!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger in lite bilder på vargarna i Kolmården som jag var och hälsade på igår, det var en fin och mäktig upplevelse,det var 4 hanar 8 år gamla vägde mellan 45-50 kg,full vinter päls och alldeles underbaraFlört, börjar med ett varga yyyl

spikes
0

en vacker serenad

spikes
0

Stör ej jag vilar

spikes
0

Efter många om och men så hittade han en bra plats att gömma bytet på

spikes
0

Nu vill jag bli klappad på….

spikes
0

Den här hanen älskade att bli klappad precis under frambenet, och varje gång jag slutade så kom den stora tassen upp…….vill mera sade hanFlört…..sista bilden….och pussarna jag fick var inte få och lika stora som mitt ansikte, så jag är ännu mera kär idag än vad jag var innan:-)

Bleenda
0

Det måste varit intressant.

Dom är väl syskon och nappade från 3 veckors ålder om jag inte blivit fel informerad av en tidigare besökare.

Kommer bara till tanken att åka dit.

[Vargnatt-]
0

Vilka härliga bilder :) Och vilken härlig upplevelse det måste varit att få träffa dom :)! Vargarna är ju "mitt" djur så någon gång ska jag också åka dit och hälsa på ^^

spikes
0

6, det var 2 olika kullar alltså 2 brödra par men i grund och botten får man inte glömma att dom är vilda ändå, det går absolut inte att göra som med en hund även om dom är nappade… ….visst var det intressant mäktigt värre, fick ju några bilder på när dom talade om för varandra vem som bestämde, och där mullrade det ordentligt…fast dom sitter på hemmisen;-)

spikes
0

7, Tack…ja det är en flick dröm jag alltid haft som gått i uppfyllelse, jag hoppas verkligen du kommer dit det är en verklig och mäktig upplevelse.Glad

Freke
0

Spikes: Visst är det en underbar känsla, har varit där oxå.. helt plötsligt känner man sig rätt liten och obetydlig.. Men underbart är det..

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

V-lang
0

Spikes…usch vad konstigt det känns att skriva det namnet =)

Vad jag blir avis, vilken upplevelse att få sitta och klappa en varg. Vilka otroligt fina bilder på dom, dom är ju så vackra att se på och allra helst nu när dom börjar bli så pälsiga :)

spikes
0

10,ja det är en upplevelse minst sagt, jag fick ju bilder på en liten uppgörelse mellan 2 av dem där ena brorsan till slut kom och sade till dom, men det mullrade på bra där ett tagGlad,dom sitter på hemmisen om någon vill se dem….visst är man liten det är ju inget man tar tag i hur som helst inte,och deras ögon är ju så outgrundliga och vackra, så jag hörde inte ens vad de andra pratade om, jag blev så hänförd av deras sätt att kommunicera med varandra och med oss som var där,så klart och tydligt språk dem emellan får man leta efter, och ylet som kom av 3 st samtidigt kan jag lova att det stod tårar högt i mina ögon minsannCool

spikes
0

11,hahaha du får nog vänja dig,jag är ju matte till en spike också iblandCool

alltså jag kan bara säga att åk dit om ni kan, det är ett minne för livet definitivt,och gissa om jag var full pussad ett tag,tungan på dem var ju lika stor som mitt ansikteSkrattande

Freke
0

Spikes: När jag var där så var vi "bara" 3 st som besökte vargarna..

Och det läckraste tyckte jag var när alfahonan i stammen kom ner i från kullen och "checkade" av oss… innan hon "bjöd" ner dom andra ungvargarna för att hälsa på oss..

Men sen hade jag 2 st ungdjur i famnen… En sån underbar känsla.. helt fantastiskt… Kan inte beskriva hur uppfylld man blir i kropp och själ.

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Ellinor Johansson
0

# 0     Lyckliga du, jag har också en dröm om att få gå in i varghänget någon gång i livet. Tack för att du visade helt underbara bilder.

spikes
0

14, vi var 12 personer en bland grupp…..

Vad kul att du fick träffa honorna måste varit en fin känsla, det gick inte denna gången för dom hade precis fått valpisar, men jag är helnöjd ändå…det var ungefär samma här ledar hanen talade om när det var ok för de andra att komma och hälsa, men då kom dom i full rulle alla fyra, såg så härligt utSkrattande .

15, jag hoppas verkligen du får möta dem någon dag,själv skulle jag vilja åka till canada och se dem vilda igen,fick verkligen mersmak(som om jag inte hade någon innan):-))))