Skriv på mot tidelag!!!
Endast två länder i Europa saknar ett förbud mot tidelag - Sverige är ett av dem.
Eftersom det är olagligt i många anda länder, spelas filmer där djur våldtas in i Sverige. Sverige är ett av de ledande länderna inom djurporrindustrin.
Ett av de vanligaste skälen till dödsstraff i Sverige för 300 år sedan - var sex med djur. Idag är det lagligt. Politikerna hävdar att det inte går att bevisa att djuren lider om de inte har fysiska skador…
200-300 hundar och katter skadas av sexuella övergrepp varje år. Hur många fall som aldrig uppmärksammas vet man inte.
Jag Säger bara fyfan jag blir så förbannad och äcklad.
**
Gör som jag och många andra skriv under namnlistan
"Jag kräver att det i Sverige införs ett förbud mot sexuella övergrepp på djur!" under denna länk -**
http://www.djurensratt.se/portal/page?_pageid=33,7220249&_dad=portal&_schema=PORTAL
RAPPORTER/HÄNDELSER 1: Border collie ÅLDER >2 år KÖN tik SKADA/RAPPORT vaginala skador. Hustru observerade när mannen hade sex med hunden. 2: Blandras ÅLDER >2 år KÖN tik/ster. SKADA/RAPPORT Inga synliga skador rapporterade. Hundägare hävdade att inneboende utnyttjat hunden sexuellt. Denne erkände tilltaget. 3: Dalmatiner ÅLDER ? KÖN tik SKADA/RAPPORT Plötsligt blodflöde från vulva. Vaginal skada. Hunden förmodligen våldtagen av människa. 4: Cocker spaniel ÅLDER ? KÖN tik SKADA/RAPPORT Regelbundet återkommande inflammation i slidan. Bedömdes orsakat av mänsklig inverkan. 5: Dalmatiner ÅLDER ? KÖN tik SKADA/RAPPORT Tik i löp med blödning innan ägglossning. Yttre skador ej konstaterade. Ägare förordade undersökn. Misstänkte att mannen "varit i lag" med hunden. 6: Blandras ÅLDER ? KÖN tik SKADA/RAPPORT Stora vaginala skador. Skadornas art och omfattning förorsakade misstanke om sexuellt utnyttjande. 7: Blandras ÅLDER >2 år KÖN tik SKADA/RAPPORT Blödningar från vulva. Obduktion avslöjade knivsår långt in i vaginan. Blodådror i buken avskurna. DOG! 8:Blandras ÅLDER >2 år KÖN tik SKADA/RAPPORT Udden på strumpsticka funnen i buken. Andra änden lokaliserades till vaginan. Den 30 cm långa stickan hade stuckit hål på livmoderhalsen. 9: Staffordshire bull terrier ÅLDER ? KÖN tik SKADA/RAPPORT Bristningar i livmodern utan naturlig skadeförklaring. Ärr-bildningar i livmoderhalsen. Ung flicka i hushållet misstänktes orsakat skadorna. 10: Blandras ÅLDER 7 mån - 2 år KÖN tik SKADA/RAPPORT Vaginalt placerat främmande objekt (stearinljus), upptäckt vid avlägsnande av äggstockar på herrelös tik. 11: Staffordshire bull terrier ÅLDER >2 år KÖN tik SKADA/RAPPORT Yttre blödningar runt vulvan och inre sådana i livmodern och bukväggen. 12: Collie ÅLDER >2 år KÖN tik SKADA/RAPPORT Del av handtag till sopborste funnet distalt i vaginan; sekundär infektion i slidan. 13: Engelsk bull terrier ÅLDER 7 mån - 2 år KÖN tik SKADA/RAPPORT Buksmärtor; misstänkt bukhinneinflammation. Vaginan punkterad av pinne. Manlig familjemedlem erkände övergrepp. 14: Lurcher ÅLDER 7 mån - 2 år KÖN tik SKADA/RAPPORT Kvastskaft inkört i ändtarmen upp till leverns placering. DOG! 15: Yorkshire terrier ÅLDER >2 år KÖN hane SKADA/RAPPORT Slemhinnan runt anus förstörd och delvis nekrotisk TMdöd). Ingen naturlig förklaring till skadan. 16: Blandras ÅLDER >2 år KÖN hane SKADA/RAPPORT Ändtarmsöppningen onaturligt uttänjd och båda öronen svullna. Hunden hade observerats bli sexuellt utnyttjad. 17: Blandras ÅLDER >2 år KÖN hane SKADA/RAPPORT Snöre knutet runt basen av penis. 18: Collie ÅLDER >2 år KÖN hane SKADA/RAPPORT Elastiskt band placerat runt pungsäcken, som var svullen och nekrotisk. Tonårssöner visade sig vara förövarna. 19: Labrador retriever ÅLDER 7 mån - 2 år KÖN hane SKADA/RAPPORT Allvarligt uppsvullen, nekrotisk pungsäck och testiklar. Avtryck från avsnörning av pungen med ett brett band som avlägsnats. Fosterbarn medgav sig ha satt fast ett gummiband runt scrotum. 20: Röd setter ÅLDER 7 mån -2 år KÖN hane SKADA/RAPPORT Hunden funnen ensam, blödande. Hade blivit kastrerad med en vasst redskap, som lämnat ett öppet sår. Hunden återhämtade sig inte. DOG! 21: Collie korsning ÅLDER >2 år KÖN hane SKADA/RAPPORT Stort sår vid ändtarmen. Sårets art och placering samt ägarens beteende förorsakade misstänksamhet hos veterinären.
Urs, jag nästan kräks av att läsa det. Folk är verkligen fruktansvärda.
Jag kopierar din text och sprider, hoppas det är ok!?

sprid på!!!
Nu har både jag och sambon skrivit på…
Jag har skrivit på!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

jag med

Nej usch,vad hemskt och äckligt
ska också skriva under

I det nya nummret av Härliga Hund finns en protest lista som man kan samla in underskrifter och sen skicka den till redaktionen som för den vidare till jordbruksministern :)