Någon mer än jag som ska...
till Örebro imorgon och gå på symposiumet "Påverkan och åverkan" om inlärning hos hund?
Men föreläsare Kersint Malm, Björn Forkman och Kenth Svartberg. Ska bli mkt intressant!

Ha ha…. om jag kommer ihåg något. Så klart jag inte gör!
Här har jag gått och lagt mig sent, vaknade strax innan 05.00 och har inte kunnat sova av någon anledning. Legat och vridit och vänt på mig hela natten. Sen ska jag köra lite över 2 h ner till Örebro. Sitta där i nästan 8 h, köra hem och så har Du mage att påstå att jag kan berätta vad jag hört och lärt mig!
Jag får vara glad om jag ens kommer ihåg att jag åkte dit. 

Ha ha…det är bara när det är trångt om plats som vi lägger hundar och unge lite huller om buller i soffan. Nu är dottra hos mormor, hundarna sover faktiskt på golvet och jag kommer få ha hela soffan för mig själv. Har haft en jäääätttelååång dag och är grymt trött, så just nu känns det som om jag inte lärt mig något alls. Men jag var där…det vet jag säkert, för jag har ett anteckningsblock där det står en massa krumelurer..
ska försöka tyda dem imorgon.

Skulle gärna gjort det, men vår dator kraschade och vi har alla bilder lagrade på cd-skivor. Har inte lagt in det ännu i nya datorn. Får göra det någon dag. Men hon ser rätt go ut…