Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 973 ggr
Tiarasmatte
0

Valpar

Tänkte bara informera er som väntar med spänning på information om Tiaras valpar att 2 st underbart söta valpisar har nu ankommit;)En beige tjej och en svart kille. Det verkar som om hon inte e klar ännu men denna valpning har verkligen dragit ut på tiden! Vi fick ringa faludjursjukhus efter 11 timmar från första valpen och ingen mer kommit o skulle dit och röntga. de sa att i vissa fall kom valpen i bilen och så rätt de hade! Svarta killen; Harry-boy föddes i framsätet på våran bil. vi ringde djursjukhuset igen o de sa att vi skulle åka hem igen. Har det inte kommit fler valpar inom 11 timmar från 11 imorse skall vi åter ringa dom…hoppas att allt går bra nu! Tiara hässjar fortfarande o bäddar emellanåt så vi får se om det blir fler än Harmony och Harry-boy;)

Har säkert skrivit fel här men har ej sovit på 2 dygn…Håll tummarna för oss så hör jag av mig igen när jag vet mer!kramar; Marja

krasivis
0

JÄTTE GRATTIS till de två små valpisarna som fötts!!! Spännande om det kommer fler…. 

Elisabet

www.krasivis.se

gejsa
0

Oj! Vad kul! Håller tummarna att allt går bra. Skrattande

[Vargnatt-]
0

Vad roligt! Hoppas det går bra för er! :)

Anett Lindbom
0

Åhh vad roligt, och vilket jobbig väntan för er, Jag önskar lycka till med er fortsatta väntan, utifall att det dyker upp några flera små valpisar.. Jag vet hur jobbigt det kan vara att bara vänta & vänta & vänta, Det går åt mycket godis, kaffe & dricka, det gjorde det i alla fall för mig dom gångerna som jag satt & väntade & var med mina honkatter när dom fick ungar..

ingann
0

Grattis till de 2 som kommit! Lycka till i fortsättningen:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tiarasmatte
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrev visst att det var 11 timmar mellan valpisarna;)

Trött som jag e….hehe det var 7 timmar mellan Harmony och Harry-boy! Nu verkar det inte komma fler men är så glad för dessa två! Nu skall vi vila här i Ludvika;)

Tack för alla lyckönskningar! Kramar www.millansloving.se

Bleenda
0

Underbara namn du kommit påSkrattande. Hoppas fortsättningen går lika bra.

Jätte grattis!

Har tiken svårt att komma igång kan man ta sej en springtur med henne. Men se till att ha med en handduk i fall valpen skulle komma.

Kramar från Bleenda och alla vovvar.

Anett Lindbom
0

Åhh vad roligt med valpar, Grattis till de små pluttisarna, jättefina namn har dom fått också..

SaraC
0

Åh vad underbart! Stort grattis!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Tiarasmatte
0

Tack alla! Valpisarna och mamma mår bra! Det bidde bara 2 men är så himla glad för dessa 2! Bilder kommer när dom blivit större! Mvh.marja med gänget

angelica75
0

Grattis till valparna och fina namn på dom

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

angelica75
0

Nu har mina valpar varit ute för första gången.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

V-lang
0

Supergrattis till dom små och krama om mamman från mig Kyss

ingann
0

Den här tråden kanske skulle låsas? Tiarasmatte förlorade tyvärr bägge valparna och var väldigt ledsen efter det.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner