Så söt =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Det var ett vackert litet lakristroll!
Grattis till valpen!
vilken sötis

Åhh vilken söt liten vän..
vad söt:) har du köpt valp eller är det en av dem du ska sälja?
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
GRATTIS till nytillskottet och lycka till!!!!
Tack, hon helt ljuvlig.
#5 Det är en egenuppfödd valp men hon är uppväxt hos en fostermor och två fostersyskon. Då hennes egen mor inte fick ngn mjölk, trots nappning förlorade vi hennes syskon men denna lilla var stark och vi bestämde oss för att ge henne en riktigt chans vilket lyckades. Valpen mår bra och hennes biologiska mamma mår tack och lov prima. Eländet och sorgen har förbytts i lycka över denna lilla tös Vilja.

Oj vilken söt-nos
..ljuvligt att gosa med

Gud så söt! Liknar mina när dom var små. Var ju blandraser på storpudel bl a.
#7 hehe ja, jag blev lite förvirrad av att se en liten pudeltös när jag hade för mig att du hade bedlisar;) men efter en kik på din hemsida klarnade det igen 
söta är de allihopa iaf:) hoppas du snart hittar rätt hem till dina bedlingtonsbebbar 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Oj så konstigt jag skrev mitt inlägg. Det ska stå vi har ju blandras på storpudel.

Oj så konstigt jag skrev mitt inlägg. Det ska stå vi har ju blandras på storpudel.

Gud så söt! Håller verkligen med dig. Ser ut som en minipudel ju. Har ni rakat i ansiktet?
Nos, tassar och svansrot är rakad, bakdel och sidor är friklippta med sax. Formning till en babylejon frilla är påbörjad
#17 Haha, jag tror du får jobba på det där med sopsortering, inte lägger man vovven i pappersinsamlingen. 
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
Åh vad söt! Man vill ju bara burra ner ansiktet i hennes päls:D

Hihi så man börjar så tidigt med att klippa?! Jättesöt iaf. :)
Grattis till den lilla godingen!! 

hon e väldigt söt! :)

Grattis till den lilla =)

#20 Alla trimraser måste vänjas vid det så tidigt det bara går. Börjar man försent blir det jättejobbigt. De måste kunna stå stilla, låta en pilla, peta, klippa, dona, kamma osv.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter