OT. Väggord till Marodören.
Jag har köpt väggord och satt upp bl.a. det här ovanför Amos korg.
Puh och pst och stön vad pilligt! Jag hann bli smått halvtokig där jag grejjade med penna och vattenpass och försökte få bokstäverna rakt.
Fint blev det men nästa gång köper jag paketet där man sätter upp allt på en gång. Lite dyrare, men då slipper man bli halvt vansinnig på kuppen.
Nej då, Zebben, aldrig att han kommer på tanken att bita bort det!!

Hi hi…. låter dyrt för att snart ska tuggas upp…. 
Jättefint, dock. Har funderat på att sätta upp något till dottern i hennes rum, men kan aldrig komma på vad. Har funderat i snart 3 år. 

Hi hi, nu först såg jag ditt tillägg längst ner. Eller skrev Du till det efteråt.
Du visste att jag skulle hugga på detta inlägg……..också. 
Superfint! Blir sugen på något liknande 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Men guuu vad fint! =)
*asg* Jag skrev det med en gång, ifall du skulle läsa om mitt pyssel.
För jag funderade också på om Amos skulle låta det finnas kvar.
Jag har köpt det på Tradera och fått ett mycket billigare pris än om jag hade köpt i en affär.
Finns jättemycket fint att buda på. www.tradera.se och sök på väggord.
Tipspengarna skickas till mig!

Gud så fint Kerstin, det där vill jag göra till Skorpan också en till minne av Doris. Jag ska genast kolla efter det 
Men ack så pilligt innan jag fick snits på det.
Men aningen livsfarligt, för det blir "skitsnyggt" och jag har mersmak. Jag har några ord att sätt upp till, men risken är väl att väggarna ser ut som rena klotterplanket snart. (Om inte Marodören tar ner det förstås).
Hoppsan, finns inte Digital-Doris kvar?

Nej hennes hjärta vart sämre och hennes blod orkade inte syresätta sig så hon tappade sina tänder och kunde inte äta, usch det var hemskt…i juni var vi iväg till vetten och lät henne somna in 
Var du lugn han tar ner och du får fixa nya