Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1097 ggr
Tussebus
0

Plocka upp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Johanna
0

haha!!

paivi
0

Jag blockar varken eller, numera.

Här i Vasa finns det ingen annan som verkar göra det.
Och dessutom inga soptunnor heller…

Men visst, haha!

Niini
0

#2 håller med, men jag plockar nog ändå. Inte blir det bättre av att man gör som alla andra… Det är för att alla tänker sådär som det ser ut som det gör här i stan.

paronskrutten
0

Hahahaha

Helena

Sara87
0

haha, grym bild/text! :)

Jag plockar så gott som alltid upp!

destroyed
0

heheheh:P

[jejjas]
0

Mycket bra text plckar alltid upp, intetrevligt att få deunder skorna ch sen hem på matan Rynkar på näsan. Brukar vara så fräk att om går någn förbi här där jag bor sm inte plockar upp att jag erbuder dom en baj påse å då blir dom jätte generade. men jag tycker det är roligt, har man råd med hund har man råd med påse.

ingann
0

förr plockade jag alltid upp men nu tycker jag inte jag behöver det. Åskar kryper alltid in under en buske eller nåt för att få bajsa ifred men skulle han bajsa nån stans där folk ska gå eller barn ska leka åker påsen självklart fram.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

pippa__
0

haha

plockar alltid upp om jag inte är ute på fältet där bara hundfolk är och ingen plockar upp

rockygubben
0

Haha den var bra! Plockar alltid upp efter min.

sagalisa
0

plockar alltid upp efter mina där det rör sig folk och risken är att någon trampar i det. men det är enormt irriterande att det finns så få soptunnor att slänga i, jag vill inte gå omkring med mina bajspåse i en kvart-tjugo minuter bara för att kommunen är så dåliga på att sätta upp tunnor

KindredCold
0

Plockar alltid upp efter mina..
Om det nu mot förmodan inte skulle vara så att de knölat sig in i en buske eller annat.. Som min första hanne brukar vara rätt duktig på.

Bra bild Flört

rackartyg
0

Galet rolig skylt

Men, jag plockar inte upp efter min hund.
Om han inte sätter sig mitt i stan då förstås=)

rulda
0

#11 tack att jag inte är den enda som känner så. Märkte inte hur få papperskorgar det finns innan jag skaffade hund. Går runt med bajspåsar i en evighet nu.
Jag plockar alltid upp bajs. Vill inte hitta någon annans.
Men det finns en gigantisk rastgård här nära mig och där springer vi gärna och leker. Vad tror ni jag halkade i imorse? Jo en bajshög. I en rastgård? Är det bara jag som itne tycker om det?

[Wera]
0

Självklart ska man plocka upp, om hunden bajsar runt buskar där människor inte går tycker jag inte det är lika nödvändigt, men om en hund bajsar vid stranden, i en park, ja där folk brukar vara bör man plocka upp! Det är himlans äckligt vid flera bad platser, så finns det hund bajs över allt! Man kan knappt gå någonstans utan att man kliver på bajs, eller vid en park t.ex. Men det borde finnas fler sop tunnor.

I Spanien/Mallorca får man böter om man inte plockar upp.

V-lang
0

*skrattar* Den var bra. Ja själv plockar jag alltid upp efter Skorpan, och jag blir riktigt arg när jag ser folk som står och låtsas att dom inte ser att deras hund sitter och sk*ter för att slippa plocka upp. Sen går barn och vuxna och trampar i eländet…bläää vad äckligt. Tänk om alla skulle strunta i att plocka upp, tänk vad mycket äckliga högar det skulle ligga över allt.

Karmatarerskanise
0

Jag plockar alltid upp bajset. Blir så arg när man hittar högar mitt i stan mitt på trottoarer.