En lycklig tax!!
Här har kommit snö igår men ytterst lite har lagt sig. Men på en äng nu när vi var ute o gick var det lite mera snö, det hittade Esther. Har aldrig sett en hund som älskar snö så mycket, hon hoppar jämfota som en hjort på ängen!! Stackars Majsan hinner inte med utan sitter lite längre bort o studerar en galen Tax, som kossor man släpper på grönbete=) Så nu har jag två blöta men lyckliga hundar i soffan…men det är ett fasligt slickande i pälsen nu=) Ville bara vädra en kul upplevelse så här inför helgen! Ha en bra helg!
vad roligt det låter :) än så länge är vi snöfria. Låg lite is på marken i morse på morgonpromenaden. Tyson tyckte det var hur roligt som helst att halka runt. Ända tills isen sprack och han blev blöt om tassarna ;)
Ja det där knastret som låter när man går på isen över vattenpölarna brukar va skojig=) Hoppas verkligen det blir en vit jul nu, det vore så kul för hundarna!

I går kväll när jag skulle Bessie få kissa ute på tomten på natten så sprang hon ut som vanligt. Tvärstannade på trappan (snö där) tvärvände och ville gå in. Hann lyfta på en tass också tror jag. Hon hade ju aldrig sett snö förut och det var vitt ute. Gud vad kul hon såg ut. Jag var tvungen att sätta på halsbandet och dra ut henne. Hon vägrade först att gå ut. Sedan ville hon inte gå in. För hon kom på att man kunde äta snön. :)
Mina valpar gillar att springa i vattenpölarna. Idag åkte dom kana och benen höll inte ihop. Dom såg lite snopna ut. Spetsvalpen trampade igenom hela tiden men det var bara extra kul när det krasade.